2 צפייה בגלריה
הארי קיין ודקלאן רייס
הארי קיין ודקלאן רייס
הארי קיין ודקלאן רייס
(רויטרס, אתר הפרמייר ליג)
מנצ’סטר יונייטד נראית רע העונה והיא עלולה למצוא את עצמה מחוץ לטופ 4 בפרמייר ליג, כשכעת היא רחוקה 3 נקודות מטוטנהאם השנייה, אך במועדון כבר חושבים על העונה הבאה, נמצאים על סף סיכום עם אריק טן האח, מאמן אייאקס, ומקווים שהוא יוציא אותם לדרך חדשה בעתיד. בינתיים, דיווח מעניין של ה“הטלגרף” הבריטי חושף מה השדים האדומים מוכנים לעשות על מנת לייצר קבוצה מנצחת עבור המאמן ההולנדי.
שני שמות גדולים שכבר נרשמו בפנקסים של יונייטד הם הארי קיין וקלאן רייס, שטן האח ישמח לראות משחקים תחתיו. אם האדומים יצליחו להנחית אצלם את הכוכבים, ייתכן שהם גם ישברו את שיא ההעברות, שכן ווסטהאם מבקשת 180 מיליון על הקשר שלה.
מלבד קיין ורייס, ישנם עוד לא מעט שמות שנמצאים על הכוונת של מועדון הפער האנגלי. הבולטים שביניהם הם ג’וד בלינגהאם, קשרה הצעיר של דורטמונד, ג’ון מקגין מאסטון וילה, ומספר שחקני אייאקס, ביניהם אנטוני.
2 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
ג'וד בלינגהאם
(רויטרס)
בנוסף, בסאן הבריטי דווח כי מטרה נוספת של המאמן החדש והצפוי הוא רובן נבס, קשרה של וולבס. ברונו לאגה, מאמן הזאבים, התייחס לכך: “נעשה הכל כדי לשכנע אותו להישאר, אבל יהיה קשה אם תהיה הצעה טובה”. בעבר ברצלונה גם הביעה התעניינות בפורטוגלי.