2 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה
(איציק בלניצקי)
בבית”ר ירושלים מבינים שניצחון הערב (שבת, 19:50) על הפועל נוף הגליל ייתן המון אוויר למועדון במאבקי התחתית. לאחר שהיה בספק למשחק בעקבות פציעה, מיכאל אוחנה כשיר ופותח ב-11 של הירושלמים.
יוסי אבוקסיס אמר לפני המפגש הגורלי: “רוצים לנצח, זה חשוב לנו, כולם יודעים שחוסר הוודאות סביב עתיד הקבוצה מדאיג, אבל כרגע מה שהכי חשוב זה לא לדרדר את הקבוצה הזו לליגה הלאומית”, אמר המאמן.
הרכב בית”ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, אורן ביטון, תמיר עדי, דן עזריה, מיכאל אוחנה, ירדן שועה ופלייטר האסלביינק.

שי ברדה: “מקווה שיהיה סוף מתוק לסיפור שלנו, אנחנו מאמינים”

בהפועל נוף הגליל מבינים שמדובר משחק הכי קריטי שלהם העונה. במועדון מודעים לכך שהם חייבים לקחת שלוש נקודות, אחרת עלול להסתיים לו העידן בליגת העל אחרי עונה אחת בלבד.
הרכב נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', חגי גולדברג, וויסאם רבאח, גוטייר טומלין, יבגני ברקמן, אלי בלילתי, בר כהן, טימותי מוזי, עומר פדידה, סתיו נחמני ווהיב חביבאללה.
המאמן, שי ברדה, התייחס למפגש הגורלי: "אני גאה להיות מאמן נוף הגליל ואני מאושר להיות פה. המועדון הזה מוכיח לי כל פעם מחדש שאפשר אחרת, הרבה מאוד זמן לא חוויתי מועדון בסדר גודל כזה שרוצה להצליח”.
2 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(רדאד ג'בארה)
“אני מקווה שבסוף העונה יהיה סיום מתוק לסיפור שלנו. יש כאן אנשים מאמינים, אנחנו מתמקדים רק בעבודה. יש לנו משחק מול בית"ר שהוא סופר חשוב לקבוצה ואנחנו חייבים ניצחון, יש כאן סוג של אתגר. כרגע הדרך לא באה לידי ביטוי בתוצאות ולא בהבקעת שערים. לא מקובלת עליי ההתבטלות במחצית השנייה מול הפועל ירושלים. יש הרבה אור במקום הזה", המשיך המאמן.