1 צפייה בגלריה
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
חאתם בן ארפה מאוכזב, שחקני ברסט חוגגים ברקע
(רויטרס)
אירוע לא שגרתי מהליגה הצרפתית. חאתם בן ארפה, מי שסומן אי שם בתחילת הקריירה בתור מי שיגיע לרמות הגבוהות ביותר, לא הצליח לעמוד בציפיות הגבוהות בעיקר בעקבות בעיות משמעת, ובגיל 35 נראה שהוא בדרך החוצה מליל אחרי אחת נוספת, כאשר הסתכסך עם המועדון והתבטא נגדו פומבית ובחריפות.
בן ארפה בן ה-35 התעמת עם מאמנו ג’וסלין גורבנק ולפי אנשי המועדון סיפק “אמירות מעליבות ולא מכבדות” לעבר המנג’ר. לפי הדיווחים, הוא אמר למאמנו במחצית המשחק מול בורדו: “אנחנו משחקים רע, לא כמו קבוצה שרוצה מקום באירופה, זה לא גוינגמפ כאן”. לצורך ההקשר, גוינגמפ שמשחקת כיום בליגה השנייה היא הקבוצה אותה הדריך גורבנק בעברו והעלה אותה לליגה הבכירה.
בעקבות כך, בן ארפה הודח מהסגל ועורר סערה בצרפת וגם בקרב האוהדים, שקראו להעיף את שחקן הכנף מהקבוצה. בעקבות התקרית והביקורות, בן ארפה פנה לרשתות החברתיות ובסטורי כינה את גורבנק והנשיא אוליבייה לטנג: “האנשים המעוותים ביותר”.
כעת, טוענים בצרפת שליל נחושה להפסיק את חוזהו של בן ארפה באופן חד צדדי בעקבות התקרית. ליל היא הקבוצה השביעית של השחקן מאז עזב את ניוקאסל ב-2014, כאשר שיחק בהאל סיטי, ניס, פ.ס.ז’, ראן, ויאדוליד ובורדו. בתחילת דרכו היה בליון ובמארסיי וגם רשם 15 הופעות במדיח נבחרת צרפת הבוגרת אחרי שעבר בכל שכבות הגיל. אל ליל הוא הגיע לפני חצי שנה כשחקן חופשי לאחר שעזב את בורדו.