1 צפייה בגלריה
דייגו קרלוס חוגג
דייגו קרלוס חוגג
דייגו קרלוס חוגג
(La Liga)
הליגה הספרדית ידעה העונה לספק לנו לא מעט דרמות, ואחת כזו קיבלנו גם הערב (שישי) עם פתיחת המחזור ה-31, שהשאיר טעם של עוד לקראת ההמשך שלו. בשורה התחתונה: סביליה נמנעה מעוד מעידה בזכות שני שערים בתוספת הזמן, ניצחה 2:4 את גראדה והיא זמנית במקום השני בטבלה רגע לפני המשחק הכי חשוב שלה העונה, מול ריאל מדריד בבית. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
האנדלוסים הם ממש לא אותה קבוצה שהייתה בתחילת העונה והפתיעה את כולם, אך למרות חוסר היציבות בשבועות האחרונים, היא עדיין חזק בצמרת ומעידה של ברצלונה גם תשאיר אותה כשנייה לריאל מדריד (מרחק של 9 נקודות עם משחק חסר לבלאנקוס). סביליה הגיעה למשחק לאחר ארבעה מחזורים רצופים ללא ניצחון – ובזכות תוספת הזמן הארוכה היא הצליחה להימנע מאחד נוסף בצורה הכי דרמטית.
הכול החל בדקה ה-22, אז דרווין מאצ’יס סידר לגרנאדה יתרון בחוץ. 10 דקות חלפו ודייגו קרלוס הרגיע את הרוחות עם שער השוויון ואחרי 67 דקות של כדורגל הקבוצה של יולן לופטגי גם הוליכה לראשונה במשחק, בזכות מהפך שסידר לוקאס אוקאמפוס.
הדרמה הגיעה בדקות הסיום. ויקטור דיאס איזן את התוצאה עם נגיעה בתוך הרחבה (88) והלחץ אצל סביליה הורגש. השופט קבע 9 דקות תוספת, ששיחקו לטובתם של האנדלוסים. רפא מיר כבש בדקה ה-93 בזכות בישול של איבן ראקיטיץ’ עם הראש, ופאפו גומס סגר סיפור בדקה ה-99. במחזור הבא: ריאל מדריד תגיע לרמון סאנצ’ס פיחואן למפגש שממנו הבלאנקוס יכולים לעשות צעד ענק לאליפות.