2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין)
כאשר היא מלווה ב-3,000 אוהדים, מכבי חיפה תגיע (שני, 20:30) לאחד המפגשים המרתקים שמצפים לה בפלייאוף העליון כאשר תתארח בבלומפילד אצל מכבי ת"א. מאז ומתמיד היריבות בין שתי הקבוצות ידעה לא מעט משחקים גדולים ונראה שכך גם יהיה מחר. האלופה מודעת לכך שמדובר במשחק שיהווה ציון דרך לקראת המשך המאבק על האליפות שכן ניצחון על הצהובים יכול לקרב מאוד את חניכיו של ברק בכר לעבר המטרה כאשר יישארו 21 נקודות בקופה.
בכר נאמן לדרכו וגם הפעם תרגל את ההרכב שפתח בשני המשחקים האחרונים. המאמן מאמין מאוד בהרכב ומעדיף לרוץ איתו ללא שינויים מה שאומר שכמגן שמאלי ישחק חוסה רודריגס ובצד ימין ימשיך מיקאל אלפונס המשתפר. במרכז ההגנה יפתחו בוגדאן פלאניץ', שמול הפועל ב"ש חזר להציג את היכולת שמצפים ממנו, לצד שון גולדברג.
2 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
(איציק בלניצקי)
עלי מוחמד, שהחליט לבקש תעודת תושב ארעי, יפתח בקישור לצד מוחמד אבו פאני שמצוי בכושר מצוין. צ'ירון שרי יהיה הברומטר בקישור כאשר השלישייה הקדמית תורכב ממלך שערי הליגה, עומר אצילי, מסגנו דין דוד ומדולב חזיזה. בספסל יהיו לבכר לא מעט אופציות הגנתיות והתקפיות. גם הפעם רק שניים מהשלושה, גודסוויי דוניו, מאוויס צ'יבוטה ובן שהר, יזכו במידת הצורך להשתלב.
חזרתו של דוניו לרוטציה תעשה מן הסתם חיים קשים לבן שהר שנדחק לפינת הספסל ולא ראה לאחרונה דקות משחק. מבין שחקני ההגנה המצב דומה בקרב הבלמים שכן גם עופרי ארד כמו רמי גרשון לא זוכים לדקות משחק בנוסף לאורי דהן. מדובר בכמות בלמים גדולה למדי. נטע לביא, שעמד במרכזה של סערה כאשר לא הגיע לארוחה הקבוצתית אחרי משחק העונה מול ב"ש, יצטרך לחכות להזדמנות שלו מהספסל בתקווה לזכות לדקות משחק.