2 צפייה בגלריה
גיא גודס עם פרדריק בורדיון והיידן דלטון
גיא גודס עם פרדריק בורדיון והיידן דלטון
גיא גודס עם פרדריק בורדיון והיידן דלטון
(איציק בלניצקי)
״הייתה לחימה גדולה של כולם״, אמרו בהפועל חולון לאחר הניצחון אתמול (שבת) 82:85 על מכבי תל אביב. חולוניה נהנתה מתצוגת תכלית מרשימה מעבר לקשת, רגע לפני המשחק השני מול שטרסבורג, במסגרת סדרת רבע גמר הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב״א ביום שלישי הקרוב.
הסגולים-צהובים העמידו שורה סטטיסטית מעניינת, כשליתר דיוק, חניכיו של גיא גודס הפסידו כמעט בכל מדד סטטיסטי אפשרי, למעט הקליעות מעבר לקשת. 18 שלשות קלעה המארחת, שסימנה בדיוק את הנתון הסטטיסטי הזה של אלופת המדינה בהפסדים שלה העונה. שבע שלשות בממוצע קולעים חניכיו של אבי אבן העונה בהפסדים, כשהפעם היו להם שש כאלו בתום 40 הדקות באולם טוטו בחולון.
לפני המשחק המסר שהעבירו בצוות של חולון לשחקנים היה ש-״אחרי תשעה ניצחונות רצופים מתישהו מכבי יצטרכו להפסיד ועדיף שאנחנו נגרום לזה לקרות״. במועדון היו מרוצים מהנעת הכדור והחמיאו לכריס ג׳ונסון, שסיים את המשחק עם חמישה אסיסטים וללא איבודי כדור. ״טוב שיש לכל אחד מהזרים את היכולת להתעלות ולהוביל את הקבוצה״, הסבירו בקבוצה, שאנשיה שבעי רצון את מהעובדה שבכל משחק שחקן אחר מתעלה, כשם קרה אמש עם היידן דלטון, וברגעים אחרים עם טיירוס מגי, שמעבר לשלשות שלו קלע גם מהעונשין ברגעים קריטיים.
במחצית השנייה חולוניה קלעה 35 נקודות, וזאת לאחר מחצית ראשונה עם 50 נקודות, ״המשחק הלך קצת אחרת״, הודו במועדון וסיכמו: ״טוב שיש לנו את כח האש הזה מעבר לקשת. ידענו שגם אם מפסידים את המשחק הזה, אז דיי בטוח שלא נשיג אותם בסוף״.
דלטון אמר לאחר המשחק: "כשבאתי לכאן נפצעתי והייתי בחוץ חודש וחצי, עבדתי קשה כדי לחזור ואז עבדתי קשה כדי להיכנס לכושר. המאמן שלי בבית אמר שאני צריך להיות מוכן כשקוראים בשם שלו, הייתי מוכן ונהניתי. היה לנו ערב קליעה טוב, אחד הדברים שהמאמן אומר זה לעצור את הקליעה ועצרנו אותם רק על שש שלשות. שטרסבורג קבוצה טובה, שיחקנו טוב במשחק הקודם, נצטרך לשכוח מהמשחק הזה ולהיות מוכנים למשחק הבא".
2 צפייה בגלריה
היידן דלטון חוגג
היידן דלטון חוגג
היידן דלטון חוגג
(איציק בלניצקי)