1 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
קיליאן אמבפה חוגג
(רויטרס)
קיליאן אמבפה וניימאר כבשו שלושער כל אחד, ליאו מסי בישל שלוש פעמים ואמש (שבת) ל-90 דקות, פאריס סן ז’רמן נראתה נגד קלרמון החלשה, כפי שכולם דמיינו שהשילוב בין השלושה האלה יראה. בזמן שהם בדרך הבטוחה לזכות באליפות אחרי ששוב כשלו בליגת האלופות, לכולם ברור שזהו רק עניין של זמן עד שהכוכב הצרפתי, אולי השחקן הטוב בעולם כיום, יודיע על עתידו – האם הוא נשאר או עובר לריאל מדריד.
הימים האחרונים היו קשוחים במיוחד עבור אוהדי שתי הקבוצות ונראה כי אמבפה נהנה מתשומת הלב. על פי דיווחים רבים, יש פער עצום בין ההצעות של המועדונים, זאת שכן פ.ס.ז’ מוכנה בצעד חסר תקדים לוותר על כל זכות כספית פרסומית שיש לה מול השחקן ולהעניק לו 100% מההכנסות האלה, לצד שליטה מוחלטת על הקמפיינים בהם הוא משתתף. בריאל מדריד לא הסכימו לכך, רוצים שזה יתנהל באותו הקו כמו עם שאר הכוכבים (50:50) ועל כן הפערים הכספיים הם בערך פי שניים לטובת הצרפתים.
למרות זאת, אם הכל היה עניין של כסף, אמבפה כבר היה חותם בפאריס. לאחר המשחק, הוא ניצל את ההזדמנות כדי להמשיך ולהעביר מסרים והיה נראה משועשע מאוד מכך. כאשר נשאל האם שיתוף הפעולה שהוביל להצגה הזו הוא הסיבה שימשיך עונה נוספת, השיב בצחוק: “להישאר בגלל מסי וניימאר? כבר פגשתי אותם מספיק בעונה האחרונה”. עוד אמר: “ליאו וניי כבר די הרבה בזמן ביחד איתי, הבנו איך לשחק אבל זה קרה מעט מאוחר מדי”, כשהוא כמובן מתייחס לכישלון בליגת האלופות.