2 צפייה בגלריה
אופטימי. רונאלדיניו
אופטימי. רונאלדיניו
אופטימי. רונאלדיניו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
איינטרכט פרנקפורט אולי עצרה את הדהירה של ברצלונה בליגה האירופית, אבל בספרד צ'אבי סופר שישה ניצחונות רצופים ו-14 משחקים ברצף ללא הפסד. למעשה, הפעם האחרונה שהקטלונים נוצחו בליגה הייתה אי שם בתחילת חודש דצמבר 2021 מול בטיס והערב (ראשון, 22:00) בארסה תחפש ניצחון נוסף כשתתארח אצל לבאנטה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הפער מריאל מדריד עומד על 15 נקודות (כשלבארסה שני משחקים חסרים), אבל רונאלדיניו שופע אופטימיות. בראיון ל'מונדו דפורטיבו' לרגל ביקורו בקטלוניה, כוכב העבר דיבר על בארסה של צ'אבי ונזכר גם איך בעונתו הראשונה, 2003/04, הקטלונים חזרו מהקבר לצמרת הגבוהה בחציה השני וגם ניצחו בקלאסיקו מבישול של הברזילאי לאותו צ'אבי.
"זה היה קאמבק נהדר וזה יכול לקרות שוב", אמר רונאלדיניו, "אנחנו מתרגשים מאיך שבארסה משחקת והכל אפשרי. כאוהד, אני מקווה שדברים יסתדרו והקאמבק אפשרי. צ'אבי החזיר לנו את התקווה - הוא חבר וחבר לקבוצה לשעבר ומה שקורה עם בארסה מרגש את האנשים וגם אותי, הם רוצים לראות שוב את בארסה".
רונאלדיניו הוסיף על צ'אבי: "כבר כשהוא שיחק הייתה לו קריאת משחק של מאמן. להצטרף לצוות המקצועי שלו? אף פעם לא חשבתי כך על עצמי (כמאמן), אולי בעתיד כשתהיה לי יותר סבלנות. אני שמח ממה שאני עושה עם בתי ספר לכדורגל, המשחק נתן לי הרבה ואני מנסה לעזור כדי שגם צעירים יגשימו את החלומות שלהם". רונאלדיניו גם נזכר בשער הבכורה שלו במדי הבלאוגרנה שגרם לרעידת אדמה קטנה בברצלונה: "זו בדיחה בין חברים, הם תמיד אומרים לי שגרמתי לרעידת אדמה".
ובחזרה להווה: רונאלדיניו דיבר גם על הכישרונות הצעירים של בארסה ואמר: "פדרי שחקן ברמה גבוהה ואני מקווה שיוכל לעשות היסטוריה בבארסה. אנסו פאטי? הייתה לו התחלה טובה, יש לו מה שצריך והוא רק צריך זמן".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי, אנדרס אינייסטה ורונאלדיניו.
צ'אבי, אנדרס אינייסטה ורונאלדיניו.
צ'אבי, אנדרס אינייסטה ורונאלדיניו.
(רויטרס)
ומה עם ליאו מסי? "העזיבה שלו הייתה הפתעה, לא רק עבורי, אלא עבור כולם", אמר רונאלדיניו, "מעולם לא דמיינתי שאראה אותו בחולצה אחרת, אבל אלה דברים שקורים והדבר הכי חשוב מבחינתי הוא שאם הוא שמח, זה לא משנה איפה הוא. נפגשנו בפאריס ודיברנו, יש הפתעות בחיים". רונאלדיניו דיבר גם על חברו של מסי לפ.ס.ז', ניימאר: "הוא פנומן, הכוכב הכי גדול במדינה שלנו. אם אתחיל לשבח אותו, זה לא ייגמר".
אז האם הוא מתגעגע לכדורגל? "אני לא צופה במשחק שלם, אלא בעיקר בשערים", אמר רונאלדיניו, "אני צופה בשחקנים הכי טובים והיום זו פ.ס.ז' בגלל שמסי, ניימאר ואמבפה שם. לפעמים אני מתגעגע לכדורגל ולפעמים לא, אבל אני שמח".