1 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי מאוכזבים בסיום
שחקני נאפולי מאוכזבים בסיום
שחקני נאפולי מאוכזבים בסיום
(רויטרס)
הקרב על האליפות בליגה האיטלקית ממשיך לספק המון דרמה והיום (ראשון) נאפולי פספסה הזדמנות מצוינת לעלות למקום הראשון כשהפסידה בביתה 3:2 לפיורנטינה ונותרה במקום השלישי. במקביל בקרב על הכרטיסים לליגה אירופית ולקונפרנס ליג, צ’ירו אימובילה חגג שלושער גדול והוביל את לאציו ל-1:4 על גנואה, יריבתה העירונית של לאציו, רומא, רשמה מהפך דרמטי מול נועלת הטבלה סלרניטנה ואילו אטאלנטה איבדה נקודות יקרות בהפסד 2:1 לססואולו. בנוסף, אודינזה ניצחה את ונציה בחוץ וקירבה אותה לירידה.

נאפולי – פיורנטינה 3:2

התכולים ספגו מהלומה גדולה לשאיפות האליפות עם הפסד ביתי לוויולה, פספסו הזדמנות לטפס למקום הראשון (בו הם גם היו יכולים להישאר אחרי איבוד הנקודות של מילאן), וסיימו במקום השלישי את המחזור, אותו הם התחילו במקום השני (לאחר שאינטר חלפה על פניהם). ניקולס גונזלס כבש ראשון לוויולה, דריס מרטנס איזן, אך ג'ונתן איקונה וארתור קבראל העלו את האורחים ל-1:3 גדול ושער של ויקטור אוסימהן רק חתם את תוצאת המשחק. פיורנטינה עשתה צעד חשוב לעבר אירופה כשחלפה על פני אטאלנטה ועלתה למקום השביעי, נאפולי נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחלום האליפות מתרחק.

גנואה – לאציו 4:1

צ’ירו אימובילה חגג שלושער גדול, הגדיל את מאזנו ל-24 שערי ליגה בפסגת הכובשים העונה בסרייה א’ והוביל את הקבוצה של מאוריציו סארי לניצחון שהשאיר אותה צמודה מאוד לצמרת הגבוהה. אדם מארושיץ’ היה זה שפתח את החגיגה של התכולים במשחק החוץ (31) ומכאן החל המופע של אימובילה, שחגג בדקות 45, 63 ו-76 והוביל את חבריו לניצחון נוסף. שער עצמי של פאטריק רק צימק עבור המארחת (68), שנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה וממשיכה להתקרב לירידת ליגה. אימובילה ברח לדושאן ולאחוביץ’, שהיה צמוד אליו בראש טבלת המבקיעים, ונראה שצמד החלוצים ימשיכו להיאבק ביניהם תואר מלך השערים וגם ינסו לסייע לקבוצותיהם, שרוצות מקום בצ’מפיונס לעונה הבאה. כרגע לאציו במקום השישי עם 55 נקודות, שבע פחות מיובנטוס שבמקום הרביעי שמוביל לצ’מפיונס.

רומא – סלרניטנה 1:2

מי שנמצאת בין יובה ללאציו היא רומא, שהייתה רחוקה חמש דקות בלבד מלרשום על חשבונה את אחת מההפתעות הגדולות ביותר שראינו העונה, אך הזאבים ידעו להתאושש בזמן הנכון עם שני שערים מאוחרים ולהפוך את התוצאה באולימפיקו. הראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה נועלת הטבלה, כשאיבן ראדובנוביץ' העלה אותה ליתרון אחרי 22 דקות של כדורגל, מבישול של פרק ריברי. המארחת ניסתה לחזור ובדקה ה-81 הסכר נפרץ עם שער של קרלס פרס, שהקפיץ את הקהל הביתי. ארבע דקות אחר כך הקהל באולימפיקו שוב נעמד על רגליו כשכריס סמולינג השלים מהפך שהחזיר את רומא למקום החמישי. כעת חניכיו של ז’וזה מורינו, שיארחו ביום חמישי את בודו גלימט לגומלין רבע גמר הקונפרנס ליג כשהם מגיעים עם פיגור 2:1 מהמשחק הראשון, יגיעו עם רוח חיובית אחרי הניצחון. האורחת קרובה מאוד לירידה חזרה לליגת המשנה שכן יש לה 16 נקודות בלבד והיא רחוקה שש נקודות מחוף מבטחים. במחזור הבא היא תפגוש את סמפדוריה לקרב תחתית חשוב.

ססואולו – אטאלנטה 1:2

האורחת המאכזבת קיוותה לעשות צעד לעבר המקום שמוביל לאירופה, אך רשמה הפסד ליגה שני ברציפות ונותרה עם 51 נקודות, כשהמקום השישי שמוביל למוקדמות הליגה האירופית בעונה הבאה רק הולך ומתרחק. חאמד ג'וניור טראורה הבקיע צמד נאה, לואיס מוריאל רק צימק בתוספת הזמן.

ונציה – אודינזה 2:1

המארחת התרסקה עם הפסד שישי ברציפות, נותרה מתחת לקו האדום עם 22 נקודות, ונראית בדרך הבטוחה לליגת המשנה, בוודאי ביכולת הזו. אודינזה העלתה את מאזנה ל-36 נקודות, הרחק מהצמרת והרחק מקרבות התחתית הלוהטים. דור פרץ לא היה בסגל המפסידה, שספגה ראשונה מפנדל של ג'רארד דאולופאו. תומאס הנרי (86) עוד איזן ונתן תקווה לנקודה יקרה, אולם רודריגו בקאו הרשית 4 דקות בתוך תוספת הזמן וחתם עוד רגע נוראי בעונה החלשה של המארחת.