3 צפייה בגלריה
כריסטיאן אריקסן ואיבן טוני
כריסטיאן אריקסן ואיבן טוני
כריסטיאן אריקסן ואיבן טוני
(רויטרס)
כל העיניים באנגליה, נשואות למשחק העונה בין מנצ’סטר סיטי לליברפול, אך רגע לפני המנה העיקרית, נפגשו שש קבוצות לשלושה מפגשים שהשפיעו גם על הצמרת וגם על התחתית. ברנטפורד, שפירקה 1:4 את צ’לסי במחזור הקודם, לא נרגעה והפתיעה הפעם לונדונית אחרת, ווסטהאם, עם ניצחון 1:2 כשפגעה משמעותית בשאיפות הצ’מפיונס שלה. בנוסף, לסטר גברה 1:2 על קריסטל פאלאס, ונוריץ’ ככל הנראה תרד בכל מקרה לצ’מפיונשיפ אך סיבכה איתה גם את ברנלי שנכנעה לה 0:2.

ברנטפורד – ווסטהאם 0:2

המארחת המשיכה במומנטום הנפלא שלה עם ניצחון נוסף על אחת מקבוצות הצמרת. בדקה ה-48 היה זה בריאן אמבאומו שהעלה את ברטנפורד ליתרון. בדקה ה-64, אמבאומו גם בישל לאיבן טוני שהכפיל וקבע את תוצאת המשחק עם שערו ה-12 העונה בפרמייר ליג. ברנטפורד התקרבה משמעותית להבטחת עונה נוספת בליגה האנגלית, בעוד שהפטישים רחוקים כבר 6 נקודות מטוטנהאם הרביעית, לה משחק חסר.
3 צפייה בגלריה
איבן טוני חוגג
איבן טוני חוגג
איבן טוני חוגג
(רויטרס)

לסטר – קריסטל פאלאס 1:2

הראש של השועלים ככל הנראה כבר במפגש הגומלין ברבע גמר הקונפרנס ליג מול פ.ס.וו איינדהובן וערן זהבי, אך זה לא מנע מהם לרשום משחק ליגה שלישי ללא הפסד. אדמולה לוקמן פתח בדקה ה-39 מבישול של קיראן דוסברי-הל, שכבש את השני בדקה ה-45. הנשרים של פטריק ויירה לא הצליחו לחזור למשחק במחצית השנייה ולמרות שער מצמק בדקה ה-66 של הכוכב שלהם ווילפרד זאהה, הם חזרו הביתה בידיים ריקות.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס מדיסון חוגג
ג'יימס מדיסון חוגג
ג'יימס מדיסון חוגג
(רויטרס)

נוריץ’ – ברנלי 0:2

זה עלול להיות מאוחר מדי, אך יכול להיות שנוריץ’ הפכה לאחר הניצחון הזה ליקירת העיר ליברפול. הקנריות גברו על האורחת בקרב התחתית הלוהט ובכך הרחיקו את אברטון ופראנק למפארד מהקו האדום, בעוד שברנלי הסתבכה מאוד. פייר ליס מלו העלה את המארחת ל-0:1 כבר בדקה ה-9, טמו פוקי הכפיל בדקה ה-86 וחתם ניצחון גדול לצהובים-ירוקים.