2 צפייה בגלריה
קבוצת הפועל איחוד בני סמיע
קבוצת הפועל איחוד בני סמיע
קבוצת הפועל איחוד בני סמיע
(באדיבות המועדון)
במסגרת המחזור ה-24 בליגת ילדים א' צפון 1, נפגשו בסוף השבוע האחרון הפועל איחוד בני סמיע יחד עם הפועל עירוני צפת, במשחק בו חניכיו של דניאל כחלון ניצחו 0:2 את בני סמיע וחוסאם פלאח. טרם החלה ההתמודדות, שתי הקבוצות ניגשו לעיגול האמצע וכיבדו בדקת דומייה את זכרו של יזן פלאח, בן המקום, לוחם מג"ב שנרצח בפיגוע הנתעב בעיר חדרה במרץ האחרון.
פלאח, בן הכפר כסרא-סמיע, יישוב השוכן צפונית לעיר כרמיאל, וברובו מתגוררים תושבים דרוזיים, נקלע לפיגוע בחדרה, נרצח, יחד עם חברתו לפלוגה, שיראל אבוקרט, זכרם לברכה. בכסרא סמיע היה חשוב שקבוצת ילדים א' המקומית, יחד עם הפועל עירוני צפת, האורחת, יכבדו המעמד ואת זכרו של בן המקום, יזן פלאח, ז"ל. בצפת לא הייתה שאלה בכלל האם לקיים את דקת הדומייה ונענו בחיוב.
בכסרא סמיע ובצפת הציגו אחווה בין קבוצה יהודית לקבוצה דרוזית. שיתוף פעולה מלא בכל הקשור לאנשים השומרים על מדינת ישראל, בין אם יהודים, דרוזים, נוצרים וכיוצא בזה. "מרגש היה לראות את שני הצדדים מכבדים המעמד החשוב לבן בית ששמר על המדינה ונרצח בגלל מפגעים נתעבים", מספרים בכסרא סמיע. "היה לנו חשוב לכבד את המעמד ולתת כבוד אחרון לאזרח ישראלי, המשרת את כוחותינו, שנרצח בפיגוע מצמרר במדינתנו", אמרו בצפת.
2 צפייה בגלריה
הפועל עירוני צפת
הפועל עירוני צפת
הפועל עירוני צפת
(באדיבות המועדון)