1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
עסקת הענק בדרך לסגירה? התפתחות בגזרת רוברט לבנדובסקי. בכלי התקשורת המובילים בפולין טוענים היום (שני) כי החלוץ הנפלא הגיע להסכם מלא עם ברצלונה על חוזה לשלוש השנים הבאות, אחרי שיחה טלפונית שהתקיימה בין הצדדים.
עוד נטען כי החלוץ שיסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בסיום העונה הבאה, כבר הודיע למועדון הגרמני ולאוליבר קאן, המנכ”ל, על החלטתו הסופית להיפרד ולעבור לבארסה עוד בקיץ הקרוב, שנה לפני תום החוזה, ושם עתיד לשתף פעולה בחוד ההתקפה עם פייר-אמריק אובמיאנג.
סוכנו של לבנדובסקי, פיני זהבי הישראלי, ייפגש בקרוב עם באיירן מינכן על מנת להבין מהן הדרישות של הקבוצה הגרמנית בנוגע להעברתו.
בכך, לבנדובסקי אמור להיות הפולני הראשון בהיסטוריה של ברצלונה, כאשר עד כה שחקנים מארצו שיחקו רק בקבוצות הכדורסל והכדוריד של המועדון. כעת למעשה נותר לראות האם באיירן תסכים לשחררו, כאשר בשנים הקודמות היא סירבה לנהל משא ומתן. בסביבתו של החלוץ בטוחים כי הסיכויים לעסקה גבוהים מאוד.
בעונה הנוכחית הפולני רשם 46 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות והמשיך לקרוע רשתות ללא הפסקה. מספריו בבאיירן מדהימים, כאשר מאז שהגיע מדורטמונד כבש 340 שערים ב-369 משחקים.
לבנדובסקי בן ה-33 שבר בשנתיים האחרונות שיאים רבים וביסס את מעמדו כאחד מהשחקנים הגדולים בעולם כיום, ויש שיאמרו אף הגדול שבהם. אחרי שסיים במקום השני במרדף לכדור הזהב אחרי מסי וקטף שורה ארוכה של תארים בגרמניה, נראה שהיעד הבא שלו הוא קטלוניה.