3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
רוברט לבנדובסקי אמנם מתקרב לברצלונה, אבל זה לא מעבר שיהיה קל לביצוע. ב’ספורט’ הקטלוני הגדירו את הפולני כיעד של הקבוצה, אבל לא המטרה מספר 1 בחלון ההעברות. הבלאוגרנה כמובן מעוניינים להתחזק בחלוץ וצ’אבי מעריך מאוד את הפולני, אלא שבאיירן מינכן לא תשחרר את הכוכב בן ה-33, שמסיים חוזה ב-2023, בלי שתילחם עליו.
מנכ”ל אלופת גרמניה ואגדת העבר, אוליבר קאן, הכחיש בראיון ל’Prime Video’ עזיבה של הכוכב שלו לבארסה כשטען: “לבנדובסקי יישאר בהחלט לעונה נוספת. אנחנו לא משוגעים כדי לדון על העברה של שחקן שמבקיע עבורנו 30-40 שערים לעונה”.
ובעוד ששוער העבר דוחה את הדיווחים, לפי העיתונאי הספרדי ג’רארד רומרו, הגרמנים לא יהיו מוכנים לנהל משא ומתן על פחות מ-60 מיליון אירו בעבור הכוכב שלהם. יחד עם זאת, בארסה מנגד מוכנה לשלם עבור הסקורר האימתני בין 25 ל-30 מיליון אירו בלבד, פערים עצומים למדי. המשמעות היא שהשחקן עצמו יצטרך לעשות הרבה מאמץ כדי ללבוש בלאוגרנה בקיץ.
3 צפייה בגלריה
אוליבר קאן
אוליבר קאן
אוליבר קאן
(רויטרס)
נשיא ברצלונה, ז’ואן לאפורטה, כבר העביר מסר לסוכנו של החלוץ, פיני זהבי, שהשחקן יצטרך לכפות את המעבר שלו מבאיירן ולבקש ממנה לשחררו במחיר נמוך יותר כדי להגיע. הדרישה של לבנדובסקי מבאיירן כדי לחדש חוזה היא משכורת בגובה 20 מיליון אירו לעונה, כשבברצלונה לא יוכלו להתקרב לסכומים האלה.
בנוסף לכך, בספרד דווח שצ’אבי שוחח עם החלוץ והסביר לו על הפרויקט, אבל בניגוד לדיווח בפולין שהרעיד את אירופה, שום דבר עדיין לא סוכם בין הצדדים. בגרמניה דווח שהחלוץ שוחח עם מספר שחקנים בבארסה ושאל על החיים בעיר ועל הקבוצה, כאשר הוא אמנם פתוח למעבר, אך לא בישר על כך לבאיירן בשלב הזה.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
הגרמנים עצמם יהיו מוכנים לשחרר אותו רק אם ימצאו מחליף ראוי, וכרגע זה לא המקרה. אצל אלופת גרמניה טוענים שראשי המועדון יעדיפו לאבד את לבנדובסקי בחינם ב-2023 מאשר למכור אותו מבלי שיהיה לו מחליף ראוי. ב’סקיי’ עלה דיווח מסקרן נוסף, לפיו בארסה מוכנה להרים את ההצעה שלה ושמ-25 מיליון אירו ברוטו שהשחקן מרוויח בבאיירן, הוא יקבל 35-40 מיליון אירו ברוטו.