1 צפייה בגלריה
גונסאלו גדש מאוכזב
גונסאלו גדש מאוכזב
גונסאלו גדש מאוכזב
(La Liga)
עד אמצע העונה כל קבוצות הלה ליגה היו חוששות להגיע לאצטדיון ואיקאס של ראיו וייקאנו, כשהלבנים לא הפסידו בעשרת משחקי הליגה הראשונים בביתם. הערב (שני) הם רשמו דווקא רצף שלילי כשנפרדו ב-1:1 עם ולנסיה במשחק שנעל את המחזור ה-31 בליגה הספרדית ולא ניצחו בשבעת משחקיהם האחרונים בבית. משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
לאחר מחצית ראשונה בה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים, הראשונים לעלות על לוח התוצאות היו העטלפים. קרלוס סולר עשה תנועה לרחבה וקיבל כדור רוחב אותו שלח בנגיעה לרשת של סטולה דימטרייבסקי. ראיו ממש לא נתנה לפיגור להוריד לה את המורל, היא החזיקה בכדור תוך כדי שהיא נהנתה מתמיכה אדירה של הקהל הביתי והצליחה להגיע פעם אחר פעם למצבים. בדקה ה-83 זה היא סוף סוף מצאה את הרשת כשסרג'י גווארדיולה נשלח בכדור עומק לרחבה ולא התבלבל מול גיורגי מאמארדשווילי כדי לקבוע שוויון שלא שירת אף אחת מהקבוצות.
ולנסיה מדורגת במקום ה-9 עם 42 נקודות והיא רחוקה 12 נקודות מהמקום שמוביל לאירופה בעונה הבאה. המארחת לעומת זאת נמצאת במקום ה-13 עם 34 נקודות, רק שש יותר מקאדיס שנמצאת מתחת לקו האדום.