3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
שחקני הפועל חולון חוגגים
(חגי מיכאלי)
40 דקות של כדורסל, 40 דקות מבילבאו ובגדול 40 דקות מהיסטוריה סגולה צהובה בליגת האלופות של פיב"א. חניכיו של גיא גודס נמצאים בעיצומה של עונה נפלאה והערב (שלישי, 21:00) הם יתארחו ברנוס ספורט שבשטרסבורג וישאפו להשיג את הניצחון השני בסדרה, ניצחון שיקנה מקום בפיינל פור. הצרפתים עברו כברת דרך מפתיחת העונה, את הבית המוקדם עם סיימו במקום השני, בטורניר הפליי-אין הם עברו את פאוק סלוניקי כדי להמשיך לשלב 16 האחרונות וגם בשלב זה הם סיימו את הבית במקום השני, וכעת, כאמור, שטרסבורג תנסה לכפות משחק שלישי ומכריע מול הפועל חולון ברבע גמר המפעל.
שטרסבורג תהנה הערב מתמיכתם של כ-4000 אוהדים בהיכלה הביתי שאפשר לומר עליו מספר דברים העונה בליגת האלופות, ביתי הוא לא בדיוק אחד מהם. ארבעה הפסדים לצד שלושה ניצחונות יש עד כה לחניכיו של לאסי טואובי, לעומת זאת שטרסבורג כקבוצת חוץ זו כבר אופרה אחרת לחלוטין עם מאזן של חמישה ניצחונות אל מול שלושה הפסדים, האחרון שבהם 93:75 בשבוע שעבר בהיכל הטוטו שבחולון.
הסגולים צהובים נרגשים לקראת המשחק, ורגע לפני שהוא מתחיל חשוב לומר כי קבוצתו של גודס עברה מסע מרשים, ובכל פעם שבה הקבוצה הייתה צריכה ואף חייבת ניצחון במפעל הבכיר של פיב"א, היא השיגה אותו. הניצחון הביתי על גלאטסאריי, הניצחון הכפול על בשיקטאש כשהיו עם הגב לקיר, הניצחון על לודוויגסבורג והניצחון הביתי על דיז'ון שלמעשה נתן לסגולים צהובים את יתרון הביתיות מול קבוצה שדווקא עשתה תוצאות טובות יותר במשחקי החוץ שלה.
3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(חגי מיכאלי)
האולם הביתי של שטרסבורג כאמור ימנה מספר אלפים, ביניהם יהיו גם כ-50 אוהדים צרפתים שיגיעו דווקא לתמוך בחולוניה. הקבוצה הצרפתית מוכשרת, אך בחולון לא מודאגים, תחילה כי גם לקבוצתו של גודס, שהתחשלה לאורך העונה, יש לא מעט כישרון, החל מטיירוס מגי שכבר הוכיח את יכולת הקליעה המשובחת שלו, דרך ג'ו רגלנד שמנהל את ההתקפה החולונית למופת ואדם סמית', שהגיע לכל משחק בעל חשיבות עליונה למועדון. מבחינת ניסיון, גם בגזרה הזו לא חסר לסגולים צהובים דבר, הרי גיא פניני טעם כמעט כל מעמד אפשרי ותעודות הרי גם כן לא חסר, אתלטיות והגנה מגיעות בדמותם של כריס ג'ונסון ומייקל קייזר, ויכולת הריווח מעמדת הפורוורד מגיעות גם כן עם רפי מנקו והיידן דלטון.
3 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
(חגי מיכאלי)
סיפורה של חולוניה הוא בדיוק הפסקה העליונה, ואם היה צריך לתאר את העונה שלה כולה בכל המסגרות ובמי צריך להתמקד, הרי שאין תשובה חד משמעית כי בכל משחק היה לה את השפן התורן, זה שפתאום נשלף מהכובע ומתפוצץ. למעשה חולון כולה יכולה להיחשב בתור עוף מוזר בהיעדר שחקנים ספציפיים שאותם צריך לעצור, היות ולכל אורך העונה בכל משחק ומשחק היה זה שחקן אחר שזרח והתעלה מעל כולם. גודס וקבוצתו מגיעים כדי לסגור את הסיפור, כשהם עם תחושת ביטחון ומחזיקים במאזן של 0:3 מול שטרסבורג. הפועל חולון מוכנה למשחק שיכול להיות זה שישלח אותה לפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, שכזכור, ייערך השנה בבילבאו. הפיינל פור כבר נמצא ממש מעבר לפינה והדרך לספרד כך מסתבר עוברת בצרפת.