2 צפייה בגלריה
תומאס מולר בהלם
תומאס מולר בהלם
תומאס מולר בהלם
(רויטרס)
“כאוס, הלם, האורות כבו בבוואריה”, כך הגדירו ב’בילד’ הגרמני את ההדחה המפתיעה הערב (שלישי) של באיירן מינכן מליגת האלופות. מוליכת הבונדסליגה, שסומנה כאחת הפייבוריטיות הגדולות ללכת עד הסוף, ספגה בדקה ה-88 מוויאריאל (1:1) והודחה כבר בשלב רבע הגמר של המפעל עם 2:1 בסיכום שני המשחקים.
בגרמניה כאבו את ההפסד ולא חסכו בביקורות: “הופעה אנמית. כדורים שכמעט ולא הגיעו לרחבה. להחזיק בכדור זה שום דבר. באיירן טבעה על ידי הצוללת הצהובה וחוותה ערב מר בהיסטוריה שלה. הסגל הזה זקוק נואשות לריענון בקיץ הקרוב, זה ממש זועק לשמיים. ההדחה הזו היא ממש השתקפות של מה שקרה במועדון ב-10 השבועות האחרונים”.
אבל הביקורת המשמעותית יותר הגיעה ממסדרונות ההנהלה. “הקבוצה הייתה צריכה להפגין הרבה יותר מחויבות ונחישות, היינו יכולים להגיע ליותר מצבים וגם לנצל בצורה יותר טובה את אלו שכבר הגענו אליהם”, אמר המנכ”ל אוליבר קאן, שבחר לא להחמיא ליריבה ודווקא להתלונן על הסגנון שהפגינה: “יש קבוצות שיותר ‘נחמד’ לשחק נגדן, זה היה סגנון כל כך הגנתי שאני אפילו לא יודע באיזה שיטה הם שיחקו”.
מאמן באיירן, יוליאן נגלסמן, אמר על השער המאוחר של ויאריאל: “דחפנו קדימה והשארנו את המרחב מאחור פתוח. זה מר מאוד. אבל יש דברים גרועים יותר בעולם. המשחק הראשון היה המפתח מבחינתנו ולא היינו מספיק טובים שם. הגענו למספיק הזדמנויות אבל זה לא עזר לנו”. המאמן הודה: “חצי גמר זו המטרה המינימלית של המועדון הזה. זכייה באליפות לא מספיקה לבאיירן. מולר? הוא הגיע למצב שהיה חייב להבקיע”.
מולר עצמו אמר: “היינו צריכים לעבור ובצורה משכנעת, היינו הרבה יותר טובים, אני לא יודע מה להגיד וקשה מאוד לקבל את התוצאה הזו. זה כואב לספוג שער בדקה כזו קריטית. אנחנו יכולים להאשים רק את עצמנו שלא כבשנו שער נוסף”.
2 צפייה בגלריה
קימיך לא מאמין
קימיך לא מאמין
קימיך לא מאמין
(רויטרס)
אקס באיירן מינכן, החלוץ מריו גומס, התייחס להדחה: “לא תיארתי לעצמי שזה מה שיקרה. צריכים לתת את כל המחמאות לוויאריאל. ההגנה של באיירן הייתה מטופשת והיריבה ידעה לנצל את זה”.