2 צפייה בגלריה
הדחה מאכזבת. תומאס טוכל
הדחה מאכזבת. תומאס טוכל
הדחה מאכזבת. תומאס טוכל
(רויטרס)
צ’לסי, אלופת אירופה להזכירכם, סיימה את דרכה בליגת האלופות אמש (שלישי) כבר בשלב רבע הגמר כשניצחה 2:3 את ריאל מדריד בסנטיאגו בנבאו, אך הפסידה 5:4 לבלאנקוס בסיכום שני המשחקים. לצד האכזבה, לקבוצה של תומאס טוכל מגיעות המון מחמאות, שכן היא כבר הוליכה 0:3 וראתה איך היא רושמת סנסציה אדירה ומעפילה לחצי הגמר, ולמרות יכולת אדירה שלה, זה לא הספיק מול קארים בנזמה וחבורתו ששלחו את הבלוז לצפות בשלבי ההכרעה המאוחרים מהבית.
המאמן הגרמני של הבלוז ממש לא התנחם במחמאות בסיום וגם לא חסך ביקורת מהשופט, בעקבות פסילת השער של מרקוס אלונסו: “לא יכול להיות שהשופט לא ניגש למסך לוודא שהייתה נגיעת יד, אבל כנראה אני מבקש יותר מדי. בסיום הגעתי ללחוץ לו את היד וראיתי שהוא מצחקק עם קרלו אנצ’לוטי, זה מאכזב והותיר טעם מר”.
טוכל הוסיף: “זה כואב, אבל אלה מסוג ההדחות שאנחנו יכולים לעכל כי אין לנו חרטות, פשוט היינו חסרי מזל וזה לא נועד לקרות. הראינו את האיכות והאופי שיש לנו והגיע לנו לעלות לחצי הגמר. לרוע המזל, השערים שספגנו נבעו מטעויות גדולות שלנו בתחילת ההתקפות שלנו. זה המצב הכי מסוכן שיכול להיות – כשאתה רק חוטף את הכדור ואז מאבד אותו, וזה קרה לנו פעמיים”.
2 צפייה בגלריה
"כואב, אבל אין חרטות". טוכל
"כואב, אבל אין חרטות". טוכל
"כואב, אבל אין חרטות". טוכל
(רויטרס)
אנטוניו רודיגר שבלט, הוסיף: “הדבר החיובי הוא שלא הרמנו ידיים. לא הרבה קבוצות היו מגיעות לכאן ושולטות במשחק מול ריאל מדריד כמונו, אבל בסופו של דבר אם אתה מבצע כאלה טעויות לאורך שני המפגשים כמו שאנחנו עשינו – אתה נענש. לפני המשחק לא כולם חשבו שנהיה ב-0:3”.
למרות ההדחה, טוכל זכה ללא מעט מחמאות בתקשורת האנגלית וגם מהאקס, ססק פאברגאס, שחקנה של מונאקו, שעוד במהלך המשחק רשם בחשבון הטוויטר שלו: “צ’לסי צריכה להגיד תודה שיש לה מאמן כמו טוכל, איזה מאמן!”
גם העיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו, שיבח את ההופעה של הבלוז כשרשם: “מגיעות לצ’לסי את כל המילים הטובות. הופעה נהדרת שלה, ושוב קרדיט ענק לתומאס טוכל. לא קל להיות בלי בעלים ותחת סנקציות והוא עושה את זה כמו שצריך”.