1 צפייה בגלריה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קארים בנזמה
(רויטרס)
ריאל מדריד מודל 2021/2022 היא ממש לא הקבוצה הנוצצת ביותר שראו אוהדי הבלאנקוס, אבל היא נהנית מעונת שיא של מי שנחשב כיום לחלוץ הטוב ביותר בעולם – קארים בנזמה, שלקח אותה אמש (שלישי) כל הדרך לחצי גמר ליגת האלופות, אחרי שער דרמטי בהארכה מול צ’לסי, שקבע 3:2 (4:5 בסיכום שני המשחקים).
“בת אלמוות”, זו הכותרת שעיטרה את שער ה-’אס’ לצד התמונה של שחקני הבלאנקוס חוגגים את השער של בנזמה, שעדיין מאמין כי הוא יכול לשבור את שיא הכיבושים לעונה אחת בצ’מפיונס, בו מחזיק כריסטיאנו רונאלדו (17). אם יעשה זאת הוא ישים עוד חותמת על העונה העצומה שלו, שכדי להבין עד כמה היא יוצאת דופן, מספיק להסתכל לעבר שתי העונות הקודמות שלו באלופות, במהלכן כבש יחדיו 11 שערים.
“התחלנו את המשחק בצורה לא טובה אבל אחרי השער השלישי שלהם הקהל דחף אותנו ועם הקסם של הברנבאו, עשינו את זה, ידענו שנצטרך לסבול בדרך כי צ’לסי קבוצה מעולה”, סיפר קרלו אנצ’לוטי. “אנחנו גאים במה שעשינו, עברנו את פאריס סן ז’רמן בשמינית, עכשיו את אלופת אירופה ברבע. אני שמח גם בשביל ויאריאל והבוסט שנתנו יחדיו לכדורגל הספרדי ולה ליגה, שכולם אמרו לאחרונה שהקבוצות שלה לא ברמה של הליגה האנגלית”.
האיטלקי הוסיף: “ניצחנו כי מצאנו את האנרגיה להשאיר את המשחק בחיים אחרי השער השלישי שלהם. השחקים שלי סבלו בדרך אבל הוכיחו אופי עצום ושהקבוצה הזאת אף פעם לא מוותרת. ככל שאתה סובל יותר במהלך המשחק, כך השמחה גדולה יותר בסיום. אני מבחינה אישית שמרתי על הרוגע שלי גם אחרי ה-3:0 כי הייתי חייב לנתח את מה שקורה”.
“אני לא יכול להגיד שאנחנו הולכים לזכות, אבל היום שוב הוכחנו שאנחנו מסוגלים להתחרות עד הרגע האחרון”, המשיך מאמן הלבאנקוס, שלא שכח להחמיא לכובש השער הראשון, רודריגו: “תמיד כשהוא נכנס הוא משנה את מה שקורה על המגרש עם האיכות שלו והאנרגיות שהוא מביא. הוא עשה זאת הרבה פעמים בעבר וגם נגד פ.ס.ז’. הוא שחקן צעיר ומוכשר שיש לו עוד הרבה לאן להשתפר, אבל אין ספק שכבר עכשיו אני מרוצה ממה שהוא מביא לנו”.