2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
שחקני הפועל חולון
(חגי מיכאלי)
התרגשות עצומה בהפועל חולון לאחר שהקבוצה רשמה היסטוריה כשהעפילה אמש (שלישי) לפיינל פור ליגת האלופות של פיב״א, שייערך השנה בבילבאו שבספרד. חניכיו של גיא גודס מצאו את עצמם בפיגור דו-ספרתי, ולא בפעם הראשונה העונה, במשחק השני של סדרת רבע הגמר מול שטרסבורג, אבל שוב הצליחו להשלים קאמבק הרואי בדרך ל-80:81.
״בחצי ראשון לא היינו בכיוון, הם עשו מה שהם רוצים״ אמרו בחולוניה שלא אחת הסגולים-צהובים מצאו את עצמם במצב רדיפה לאחר פתיחה לא טובה. בנוסף, קבוצתו של גודס לא הצליחה לשמור על הכדור היטב ולא התמודדה עם הדומיננטיות של הצרפתים מתחת לסל. ״זה הרג אותנו״, אמרו אנשי חולון, שידעו למי להודות על כך שהיה שם גם ברגעים הלא טובים: ״טיירוס מגי שמר אותנו במשחק״.
הפעולות הגדולות של מגי זכו לגיבוי מצידם של ג׳ו רגלנד ואדם סמית׳, שעזרו לו להוביל את הקבוצה חזרה לעניינים. ״יש לנו קבוצה עם אופי, חברה מאוד מיוחדים״ הוסיפו במועדון ביחס לקאמבק וקור הרוח שהפגינו השחקנים של גודס בדקות ושניות ההכרעה.
החבורה של גודס מנצחת את מכבי תל אביב
מבחינה כלכלית, על עצם ההגעה לשלב הפיינל פור השחקנים קיבלו מענקים בגובה של כ-130,000 דולר. סך התמלוגים הכספיים שהמועדון יקבל העונה מפיב״א יהיה לכל הפחות 140,000 אירו, כאשר חולוניה תתחרה גם על הפרס הגדול - מיליון אירו במקרה של זכייה. סגנית האלופה תכניס לכיסה 4000,000 אירו, המקום השלישי 200,000 אירו וזו שתסיים במקום הרביעי תקבל כאמור 140,000 אירו. יריבתה של הפועל חולון בפיינל פור, שיחל ב-6.5 תהיה טנריפה. ״יש להם יש את המסורת, לנו את הכישרון, לא סתם אנחנו במעמד הזה״ סיכמו בסביבת הקבוצה שם רואים את עצמם כשווים מול שווים לקראת חצי הגמר.
גיא פניני אמר לאחר המשחק: “זה רגע מאוד מרגש עבור המועדון הזה, זוהי עונתי החמישית והתחלנו תהליך עם ההצטרפות שלנו לליגת האלופות. זה לא היה קל בהתחלה ובשנה שעברה העפלנו לטופ 8, שהיה דבר גדול בשבילנו והפסדנו ברבע הגמר. עשינו היסטוריה, היסטוריה למועדון הזה. אנחנו נרגשים בחדר ההלבשה וכל האנשים מסביב, ההנהלה, השחקנים והמאמנים, יודעים כמה זה גדול עבורנו וזו ההרגשה”.
2 צפייה בגלריה
גיא פניני
גיא פניני
גיא פניני
(איציק בלניצקי)
בנוגע למשחק עצמו אמר הפורוורד הוותיק: “היו שתי מחציות שונות, בראשונה היינו רעים, בשנייה חזרנו עם המון אופי. השווינו את האגרסיביות שלהם מהמחצית הראשונה, הם היו מאוד אגרסיביים ואנחנו לא הצלחנו להיכנס לקצב ובמחצית המאמן אמר לנו להשוות את רמת האגרסיביות שלנו וחזרנו למשחק צעד אחר צעד. בסוף ג'ו עם שני מהלכים גדולים והמון אופי ניצח את המשחק עבורנו".