1 צפייה בגלריה
אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג
אנסו פאטי חוגג
(רויטרס)
אחרי הניצחון הדרמטי 2:3 על לבאנטה שצימק את הפער מריאל מדריד ל-12 נקודות (עם משחק חסר) בליגה הספרדית, ברצלונה תנסה להשיג את הכרטיס לחצי גמר הליגה האירופית. מחר (חמישי, 22:00) הקטלונים יארחו את איינטרכט פרנקפורט לגומלין אחרי שהמשחק בגרמניה הסתיים ב-1:1.
אנסו פאטי ימשיך להיעדר וצ’אבי אמר עליו: “הוא מתאמן טוב ב-100%, אנחנו לא מציבים יעד לחזרה שלו וזה תלוי בו". עם זאת, בכלי התקשורת בברצלונה כבר סימנו את המשחק שבו החלוץ הצעיר יחזור לדשא. זה צפוי לקרות מול ראיו וייקאנו או מיורקה כשהקאמבק יתרחש בשבועיים-שלושה הקרובים.
בתוך כך, ג'רארד פיקה, ממפיס דפאיי וסרג'יניו דסט התאמנו עם חבריהם אחרי שסבלו מפציעות לאחרונה. הבלם הוותיק שנעדר מול לבאנטה, מנסה לכפות את חזרתו כדי לסייע לבארסה, אבל נראה שהוא סובל באימון ולא ברור אם יפתח.
השלושה נכללים בסגל, אבל פיקה עדיין לא קיבל אישור לחזור לשחק מהצוות הרפואי והוא יצטרך לעבור מבחן כשירות. בכל אופן, חזרתו של דסט תאפשר לצ'אבי להציב את רונאלד אראוחו במרכז ההגנה לצד אריק גארסיה אחרי שהאורוגוואי תופקד כמגן במשחק הראשון מול פרנקפורט.
במסיבת העיתונאים אמר צ'אבי: "פיקה אוהב משחקים גדולים וזה משחק גדול, זה תלוי באיך הוא ירגיש". על המשחק אמר צ'אבי: "אני בטוח שהאוהדים לא יאכזבו אותנו. נצטרך לעשות צעד קדימה, אנחנו נרגשים מהאפשרות של לזכות בליגה האירופית".
צ'אבי דיבר גם על ליגת האלופות: "מה שקרה (ההעפלה של ריאל ו-ויאריאל) גורם לי לחשוב שהליגה הספרדית לא רחוקה כל כך מהפרמייר-ליג". המאמן נשאל גם על רוברט לבנדובסקי שמקושר לבארסה: "זה לא הזמן. הוא שחקן מצוין, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחק".