1 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(לילך וויס-רוזנברג)
במכבי חיפה פסימיים מאוד לגבי האפשרות שהבלם הסרבי, בוגדן פלאניץ', יהיה כשיר למחזור הקרוב מול בני סכנין ביום שבת, ולא מן הנמנע שבמועדון יצטרכו להעניק לו מנוחה. הבלם סובל מדלקת באחד בגידים בברך, דבר שמגביל אותו בתנועה.
בחיפה יעדיפו לאפשר לפלאניץ' מנוחה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מול הפועל חיפה שלושה ימים מאוחר יותר. במצב כזה, עופרי ארד צפוי להחליף את הסרבי מול סכנין. ארד ידע השנה עליות וירידות, אבל עדיין נחשב לאופציה השלישית במרכז ההגנה של הירוקים. כרגע לפחות לא ברור מה יעלה בעתידו של ארד בעונה הבאה למרות שהוא מחזיק בחוזה, ובהנחה שמכבי חיפה תצרף בלם נוסף, ויש כוונה, כזו הרי שהדבר מן הסתם עשוי להשפיע על עתידו של השחקן יהיה מוכן כנראה להיות אופציה רביעית.
במקרה כזה, הדבר מן הסתם ישפיע גם על עתידו של אורי דהן שאם שוב לא ימצא את עצמו משחק, יושאל לקבוצה אחרת ולא כפי שקרה בינואר, כאשר מכבי חיפה נענתה לבקשתו של השחקן להישאר למרות שהיו מספר אופציות טובות כדי לצאת להשאלה ולצבור דקות משחק.
בתוך כך, הקבוצה חידשה היום (חמישי) את אימוניה תחת הדרכתו של גיא צרפתי. מלבד פלאניץ', יחסרו מול סכנין גם חוסה רודריגס ודולב חזיזה המוצהבים. השלושה עשויים לחזור ולשחק בגביע. סאן מנחם ומאוויס צ’יבוטה יפתחו מול החבורה של חיים סילבס.