2 צפייה בגלריה
מצב לא פשוט. קריאף
מצב לא פשוט. קריאף
מצב לא פשוט. קריאף
(רדאד ג'בארה)
בבית"ר יודעים שעתיד המועדון לוט בערפל ומבינים כי ייתכן והקבוצה תגיע לפירוק, אך מנסים לחשוב על האפשרות שתימכר בסיום העונה כשכם משכורות חודש אפריל על הפרק. לצד כל זה, השחקנים עסוקים במטרה להשאיר את הקבוצה בליגה כשבמחזור הקרוב מצפה לה הדרבי המסקרן מול הפועל ירושלים, אבל אי אפשר להתנתק מהמצב במועדון.
"זה מדאיג, אבל עם כל מה שעברנו השנה, סוף סוף יש שבועיים-שלושה שלא צריך לחשוב בהם על כל השחור שיכול להיות בשנה הבאה", אמר אופיר קריאף, "ברור שעוברות מחשבות ויש שחקנים עם חוזים שלא יודעים מה יהיה איתם. אני מאמין שבכל מצב, אשאר כאן - לא משנה לאן המועדון יילך, אבל עדיין יש כאן שחקנים שצריכים לדאוג לעתיד ולקריירה שלהם ונקווה שיהיה טוב. במקצוע הזה ובעיקר בבית"ר זה 80% סבל ו-20% נחת, עכשיו אלה ימים של קצת נחת אז אני משתדל ליהנות מזה".
קריאף דיבר גם על מצבו: "ביום שני אני אפגש עם המנתח, אבקש עוד כמה ימים למשוך את זה עד הדרבי, בעזרת השם ננצח ונצא לטפל בגוף". הקשר התייחס גם לדן עזריה: "האמת היא שלא הכרתי אותו לפני כן. הכרתי רק בשם, אבל לא כשחקן והוא חלק גדול מאוד בכך שיש לנו עכשיו את האוויר וזה שאפשר לנשום קצת, זה הרבה בזכותו".
2 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(שחר גרוס)
עזריה עצמו אמר: "אין אופוריה. אולי זה נראה כך באווירת החג שאנחנו טיפה משוחררים, אבל אנחנו מרוכזים בליגה. ביום ראשון נחזור לאימונים לקראת המשחק הכי חשוב של העונה וגם אחרי נמשיך להיראות טוב ולהשיג תוצאות טובות.
"יש אווירה טובה מאוד במועדון, גם הניצחונות תורמים. גם אם היו תקופות שלא מצאתי את עצמי, יש לי מעטפת של מאמנים אישיים: מאמן טכניקה שאני עובד איתו, מאמן כח ומאמן מנטאלי. המשכתי לעבוד איתם גם בתקופות הקשות כדי להיות מוכן לרגע הזה. במצבים כאלה יש חשש גדול לקריירה, שהיא תדעך, יש מחשבות פחות טובות בתקופות כאלה, אבל ברוך השם הצלחתי לצאת מהתקופה הזאת".
גורם בבית"ר אמר: "עדיף שנתמודד עם הבעיות שצפויות לנו בעונה הבאה בליגת העל ולא בליגה הלאומית". בקבוצה אף דיברו על משכורות אפריל והבהירו: "אנחנו יודעים לנהל את התקציב שלנו, הכל יהיה בסדר, יהיו משכורות".