2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי ואשתו אנה
רוברט לבנדובסקי ואשתו אנה
רוברט לבנדובסקי ואשתו אנה
(רויטרס)
שתי אימפריות שספק אם חובבי הכדורגל ציפו שבאמצע חודש אפריל ימצאו את עצמן מחוץ למסגרת אירופית. באיירן מינכן עפה מליגת האלופות ותתרכז בזכייה באליפות מקומית, ברצלונה הודחה מהליגה האירופית ותנסה להלחיץ את ריאל מדריד בליגה, ובינתיים נדמה שכל שנותר עבור השתיים הוא להכין את העונה הבאה.
כמובן שהנושא הבוער ביותר בין הקבוצות הוא רוברט לבנדובסקי. בספרד כבר טענו כי יש סיכום לשלוש שנים בין החלוץ לקבוצה של צ’אבי, אך המנכ”ל של באיירן, אוליבר קאן, הדגיש כי הפולני יסיים את מלוא החוזה שלו, כלומר עד סוף העונה הבאה. כעת, היה זה תורו של מתאו אלמאן, המנהל המקצועי של בארסה, להשיב: “פייר אמריק אובמיאנג יהיה חלוץ ה’9’ שלנו בעונה הבאה”. לוחמה פסיכולוגית?
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
אלמאן הוסיף: “אין לנו שום סיכום עם לבנדובסקי, אנחנו מכבדים אותו מאוד, הוא שחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה שלו. יש כרגע הרבה ספקולציות וזה הגיוני, אבל שום דבר לא סוכם”. ובינתיים, בכוונה או שלא בכוונה, אשתו של הפולני, אנה, פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם שהיא מתחילה ללמוד ספרדית וגרמה לשמועות על המעבר לבארסה לצוץ מחדש, אם כי לא נראה שיש קשר בין הדברים.
בינתיים, בגרמניה כבר מספרים כי באיירן סימנה את המחליף ללבנדובסקי וגם היא עשויה ללכת על דרווין נונייס, שמבוקש אצל כל אריות היבשת. החלוץ האורוגוואי הנפלא של בנפיקה פרץ לתודעה העונה וגם פאריס סן ז’רמן ואתלטיקו מדריד לוטשות עיניים לכיוונו. “הוא האס בשרוול של באיירן למקרה שלבנדובסקי יעזוב”, נכתב בדיווח.
העלות: בין 70-80 מיליון אירו, כאשר סעיף השחרור שלו עומד על 150 מיליון אירו בפורטוגל, שם יש לו חוזה עד 2025. “אני באמת לא יודע מה הולך לקרות”, אמר נונייס כשנשאל על עתידו והתחמק. “אני לא מתכוון לדבר על העתיד שלי לפני שאסיים את העונה”.