2 צפייה בגלריה
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
ליאל עבדה חוגג
(רויטרס)
לקראת סיום העונה והאליפות שמתקרבת לה בצעדי ענק, בסלטיק החליטו לפנות אל האוהדים על מנת שיבחרו את מצטייני העונה. השחקן שבלט מעל כולם, השער היפה ביותר וגם הצעיר הטוב של העונה, כאשר בקטגוריה הזו ליאל עבדה מועמד ובתקשורת הסקוטית משוכנעים: “הוא ראוי יותר מכל אחד אחר”.
רבים מאוהדי סלטיק הגיבו ברשתות החברתיות ונתנו את הקול שלהם לשחקן הישראלי. ב’The National’ הסקוטי נכתב: “מבלי לפגוע במאט אוריילי, סטפן ולש או דייוויד טרנבול, זה חייב להיות עבדה. הישראלי הוא התגלית של סלטיק העונה וגם של הליגה כולה. הוא כבר החזיר את ההשקעה בו והוא רק בן 20. מבין כולם, שעברו פציעות ומשברים, הוא היה עקבי לאורך כל העונה”.
מי שהצטרף לשבחים הוא ניר ביטון, שהתראיין לאותו אתר סקוטי וסיפק על חברו: “הוא עדיין ילד, כשאני מסתכל עליו אני רואה את עצמי. אני רוצה לוודא שהוא מתמקם היטב, כשהחיים מחוץ למגרש נוחים אז זה הופך את הכדורגל לטוב יותר. אני שם כדי להדריך אותו, לתת לו עצות ולהקל עליו”.
2 צפייה בגלריה
ניר ביטון וליאל עבדה
ניר ביטון וליאל עבדה
ניר ביטון וליאל עבדה
(אינסטגרם)
עוד אמר שחקן הנבחרת שנמצא כבר 9 שנים בסלטיק: “זה לא קל להגיע ממדינה אחרת כשאתה כל כך צעיר. אתה עוזב את ההורים והחברים שלך והשפה היא לא שפת האם. יש אנשים ששוכחים את זה, אבל זה לא קל בגיל הזה, מארץ אחרת ותרבות אחרת”.
באתר חתמו את הכתבה: “אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, ההשפעה של עבדה הייתה מדהימה עוד יותר. העונה הזו מעידה על היכולת והמנטליות שלו ולכן מגיע לו להיות השחקן הצעיר של השנה עבור סלטיק, וגם של הליגה כולה”.