3 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(עמרי שטיין)
ללא חוסה רודריגס ודולב חזיזה המוצהבים ובהיעדרו של בוגדן פלאניץ' הפצוע, מכבי חיפה תנסה להמשיך במומנטום החיובי ולהתבסס עוד יותר במקום הראשון, כאשר תארח הערב (שבת, 20:00) את בני סכנין בליגה.
הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, מיקאל אלפונס, עופרי ארד, שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, מאוויס צ'יבוטה, דין דוד ועומר אצילי.
הרכב סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מארון גנטוס, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, מופלח שלאעטה, איהאב גנאים, רועי שוקרני, בירם כיאל, מרשל אודה וגיא מלמד.
מכבי חיפה עברה שבוע לא שגרתי, כאשר המאמן ברק בכר ישב שבעה על מות אחיו. הקבוצה התאמנה תחת הדרכתו של עוזר המאמן גיא צרפתי ומאמני הכושר דרור שמשון ואורי הראל. במועדון מודעים לעובדה שמולם תתייצב קבוצה שתשאף לשחק מבוקר ולהשיג לפחות נקודה על מנת לשמור שבוע נוסף על המקום הרביעי, ממנו עשויים להגיע לאירופה בסיום העונה.

שלושה בלמים אצל סילבס, סכנין דרוכה: “לא נבוא לשמש תפאורה”

מן העבר השני, בבני סכנין טרם הודיעו על זהות המאמן בעונה הבאה ולא מן הנמנע שהדבר יקרה בקרוב, כאשר חיים סילבס הוא המועמד המוביל להמשיך, אבל עד אז יש לסכנין עוד משימות ואחת כזו תהיה מול 30 אלף צופים באצטדיון סמי עופר.
3 צפייה בגלריה
הגנה מעובה. חיים סילבס
הגנה מעובה. חיים סילבס
הגנה מעובה. חיים סילבס
(עמרי שטיין)
3 צפייה בגלריה
בירם כיאל
בירם כיאל
בירם כיאל
(עמרי שטיין)
סכנין, שרוצה את הכרטיס לאירופה, מודעת ליכולת של היריבה: “מדובר בקבוצה מצוינת שבבית שלה כמעט ולא מפסידה נקודות. אנחנו לא נבוא לשמש תפאורה ויש לנו את המטרות שלנו”, אמרו בקבוצה.