2 צפייה בגלריה
זאב גרינברג
זאב גרינברג
זאב גרינברג
(איציק בלניצקי)
בהמשך לחשיפת ONE, על כך שבהפועל תל אביב החליטו לדלל את המניות של הבעלים זאב גרינברג והוא בתגובה האשים את הבעלים האחרים בקבוצה בהאשמות חמורות, הוא כעת גם מימש את האיום שלו. גרינברג הגיש תביעה לבית המשפט המחוזי בת"א, נגד האחים שרון ואיציק ניסנוב, מאיר ובעוז תושב ונגד החברה המפעילה את הקבוצה, פועלי ת"א.
בתביעה מאשים גרינברג את הניסנובים ושאר מחזיקי המניות בהאשמות חמורות בדרך הניהול של הקבוצה, מוציא כביסה מלוכלכת החוצה ולמעשה מבקש את סעד בית המשפט כדי להחזיר אותו להיות חבר דירקטוריון, לאחר שהודח ולמעשה הוא לא קובע כלום כיום בקבוצה. זאת למרות שהוא מחזיק כ-25% מהבעלות. בהפועל ת"א הוא כבר ממזמן הודח מהדירקטוריון ומבעל זכות הצבעה ואף רוצים כעת לדלל את גובה המניות שלו לכ-15% .
גרינברג מבקש מבית המשפט להורות על אכיפת הסכם המייסדים שנחתם בין הצדדים ב-10.1.2017.
2 צפייה בגלריה
זאב גרינברג
זאב גרינברג
זאב גרינברג
(איציק בלניצקי)
גרינברג טוען בין השאר: “לאורך זמן ולרבות בתקופה האחרונה, פועלים הנתבעים בצורה שאינה ראויה, שלא לטובת החברה, בניגוד להסכם המייסדים, ובניגוד לממשל תאגידי סדור. נטילת הלוואות מצדדי ג', הגדלת התחייבויות החברה בצורה לא פרופורציונאלית, הפעלת החברה בתקציב לא מאוזן/גרעוני. למיטב ידיעת התובע מדובר על גרעון של כ-3.5 מיליון שקל. נמנעים מלהורות על תשלום סדיר של זכויות סוציאליות לעובדים, פנסיות, רכיב בעל פאן פלילי. חורגים בצורה משמעותית מדרכי ניהול תקין של פעילות המועדון".
עוד נטען בתביעה כי “הנתבעים בחרו לנהל את החברה באופן גרעוני שהולך וגדל מעת לעת ייתכן באופן בלתי סביר. כך הנתבעים קיבלו החלטות שלא כדין, לקחו הלוואות חיצוניות במקום להזרים כספים מהון עצמי, ביצעו עסקאות משמעותיות עם השחקנים שלא לפי תקציב ולא לפי יכולת הכלכלית של החברה. מאז הודר התובע מהדירקטוריון, החלו הנתבעים לגרום לחברה ליטול הלוואות מגורמים שונים וזאת במקום להעמיד מהונם העצמי את הכספים הנדרשים. הפועל ת"א מתנהלת באופן גרעוני, חובותיה הולכים וגדלים".
שרון ניסנוב מסר בתגובה: “אני מאחל לו בהצלחה וחג שמח”.
השיר הישראלי לזהבי בטיקטוק של פ.ס.וו