1 צפייה בגלריה
סטפנוס ציציפאס
סטפנוס ציציפאס
סטפנוס ציציפאס
(רויטרס)
איזה רבעי גמר קיבלנו היום (שישי) במונטה קרלו, משחקים צמודים ודרמטיים, שכולם ללא יוצא מן הכלל גם הסתיימו בתום שלוש מערכות. אמנם זה היה המשחק האחרון, אבל הוא התעלה על כולם, לפחות מבחינת המתח. דייגו שוורצמן (16) כבר היה פיגור סט ו-5:2 במערכה השנייה מול סטפנוס ציציפאס, האלוף הנוכחי המדורג 5 בעולם, שראה את הארגנטינאי חוזר בענק ועולה ל-0:4 במערכה המכרעת.
למרות זאת, היווני התעשת ורשם חזרה יוצאת דופן משלו. היה כבר נראה שהסיפור גמור ובפרט שיש ממול יריב עיקש ויציב כמו שוורצמן, אולם היווני הוכיח שלא במקרה הוא חבר קבע בטופ העולמי וחגג לבסוף בסיום עם 2:6, 7:6(3) ו-4:6 בתום שעתיים ו-45 דקות של טניס פשוט נפלא.
מוקדם יותר, ראשון לעלות לשלב הבא היה אלחנדרו דוידוביץ’-פוקינה הספרדי, שרשם 6:2, 4:6 ו-3:6 על טיילור פריץ. הספרדי, שקודם לכן שלח הביתה גם את נובאק ג’וקוביץ’, יפגוש בחצי הגמר את גריגור דימיטרוב. הבולגרי (29 בעולם) גבר 4:6, 6:3 ו-6:7(2) על הוברט הורקאש הפולני האיכותי מהמקום ה-14 שכבר הגיש לניצחון, אך קרס תחת הלחץ.
בתווך היה גם חתיכת מפגש גדול, שגם הוא כאמור הלך לשלוש מערכות. יאניק סינר, הכוכב האיטלקי, ניצח את הראשונה עם 5:7, אך בהמשך אלכסנדר זברב (3), שלמרות גובהו נע מצוין על החימר, הפך עם 3:6 ו-6:7(5) בתום שלוש שעות ו-5 דקות של מפגש אדיר על המשטח האדום במונטה קרלו.
74:92 למכבי ת"א בניצחון על בני הרצליה