1 צפייה בגלריה
ניקולו זאניולו חוגג
ניקולו זאניולו חוגג
ניקולו זאניולו חוגג
(רויטרס)
מרגיש כאילו הוא נמצא כאן כבר שנים, אבל ניקולו זאניולו רק בן 22. היהלום העצום של רומא הזכיר לכולם באיזה כישרון גדול מדובר בגומלין חצי גמר הקונפרנס ליג מול בודה/גלימט כשכיכב עם שלושער שסייע לקבוצה מבירת איטליה לנצח 0:4 ולהפוך פיגור של 2:1 מהמשחק הראשון. היום (שבת) דווח ב’קוריירה דלו ספורט’ על כך שרומא תצטרך לעבוד קשה על מנת להשאיר אצלה את הכוכב שלה, שמחוזר על ידי שתי קבוצות.
הקבוצה הראשונה שמעוניינת בשירותיו של זאניולו היא מילאן. הרוסונרי נמצאים בעיצומו של המאבק על הסקודטו ולא יתנגדו לצרף שחקן ברמתו של זאניולו כדי להיות באותו המצב גם בעונה הבאה, בה ישתתפו גם בליגת האלופות. כאמור, המילאנזים הם לא היחידים שבמאבק על הקשר כאשר גם קבוצה מהפרמייר ליג רוצה לצרפו.
זאניולו התייחס לעתידו לאחר הניצחון על בודה/גלימט כשאמר: “אני לא יודע אם אשאר”. סוכנו קלאודיו ויגורלי כבר קיבל עליו הצעות והוא ישוחח על כך עם המנהל המקצועי של רומא, טיאגו פינטו, בסיום העונה. השניים יפגשו במילאנו לאחר חג הפסחא, אך רומא עשויה לשקול את מכירת השחקן בהתחשב בעובדה שהיא צפויה להרוויח סכום לא מבוטל מעזיבתו. הקבוצה של ז’וזה מוריניו מעריכה את זאניולו בלפחות 60 מיליון אירו, כאשר גם שחרור המשכורת שלו שעומדת על 4.5 מיליון אירו, עשוי לפנות מקום רב בתקרת השכר לקראת חלון ההעברות בקיץ.