1 צפייה בגלריה
דוידוביץ'-פוקינה
דוידוביץ'-פוקינה
דוידוביץ'-פוקינה
(רויטרס)
מסע הסינדרלה של אלחנדרו דוידוביץ’-פוקינה נמשך גם היום (שבת) ברבע גמר טורניר המאסטרס היוקרתי במונטה קרלו. המדורג 46 מספרד, שאתמול גבר גם על טיילור פריץ, ניצח הפעם את גריגור דימיטרוב, הבולגרי המנוסה מהמקום ה-29, ורשם את הישג השיא שלו בקריירה עם העלייה לגמר התחרות.
הפעם הספרדי בן ה-22 ממלאגה, שכזכור בתחילת הטורניר גם שלח את נובאק ג’וקוביץ’ הביתה, רשם 4:6, 7:6(2) ו-3:6 אחרי שעתיים ו-43 דקות של טניס מהנה על המשטח האדום במונטה קרלו.
ובכל זאת מה הקשר לניר דוידוביץ’, שוער העבר האגדי, כפי שנכתב בכותרת? ובכן, הספרדי מציג טניס חסר פשרות, הוא לא מוותר על שום כדור ולעיתים אפילו רושם זינוקים יוצאי דופן על החימר האדום, כאלה שגם שוער מכבי חיפה לשעבר לא היה מתבייש בהם, וכמובן גם השם הזהה.
חצי הגמר השני היה אמור להיות שקול, לפחות על הנייר, אבל בפועל היה רק שחקן אחד על המשטח - סטפנוס ציציפאס. היווני היה גדול הפעם על אלכסנדר זברב (3) ועשה עוד צעד לעבר הגנה על התואר מהעונה שעברה. ציציפאס מהמקום ה-5 בעולם הגיע עם הרבה בטחון אחרי המותחן המשוגע מול דייגו שוורצמן ועלה לגמר מול דוידוביץ׳ פוקינה אחרי שעה ורבע בלבד של טניס חד צדדי ביותר.
ארגון אחים לסמל תורמים לקהילה