2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
אוהדי הפועל ב"ש
(מרטין גוטדאמק)
אחרי ערב חג הפסח, בהפועל באר שבע סיימו הערב את ההכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים נגד מכבי תל אביב. הערב ב-20:30 החבורה של אליניב ברדה תארח בטרנר את הצהובים כחולים במסגרת הליגה וברביעי תתארח בבלומפילד במסגרת הגביע.
אנשי באר שבע הבהירו כי לא יערכו רוטציה מתוך מחשבה על הגביע, "אם נעשה חישובים נאבד גם את הליגה וגם את הגביע", אמרו בקבוצה, "חוץ מזה, יש לנו הרבה נעדרים וכולם מבחינתנו באותה רמה בעיקר בחלק הקדמי. קודם כל נסתכל על המשחק בליגה ונעשה את הכול כדי לנצח, אחר כך נתמקד בגביע".
מאמן האדומים אליניב ברדה כהרגלו בקודש לא תרגל הערב הרכב ברור, אבל נראה שיעשה כמה שינויים. תחילה מיגל ויטור חוזר מהרחקת כרטיסים צהובים למרכז ההגנה. דנילו אספרייה חוזר מהכרטיס האדום שקיבל במשחק העונה, אבל במקרה שלו ייתכן שיפתח את המשחק בספסל לאור הכעס הגדול שהיה בצוות המקצועי על החלק שלו באירוע שהיה בסמי עופר.
2 צפייה בגלריה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
דנילו אספרייה
(מרטין גוטדאמק)
מי שנמצא בספק גדול להתמודדות הוא רמזי ספורי שהצליח להתאמן, אבל מתלונן על כאבים וקיים סיכוי גדול שלא יפתח מחשש להחמרת הכאבים. חאתם עבד אלחמיד הצליח גם כן להתאמן למרות כאבים במפשעה, אבל הוא צפוי לקבל שוב משככי כאבים ולשחק.
בעניין אחר, במועדון מביטים בדאגה על קצב מכירת הכרטיסים לחצי גמר הגביע ביום רביעי. נכון לרגע זה, הפועל באר שבע היא הקבוצה שמכרה את כמות הכרטיסים הקטנה ביותר וככל הנראה אם לא יהיה שינוי ביומיים הקרובים, אלפי כרטיסים יעברו למכירה לאוהדי מכבי תל אביב.
ברדה:נמשיך להתרכז בעצמו,ונמשיך להישתפר