2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
רגע האמת של ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן. הכוכב הישראלי וקבוצתו יפגשו הערב (ראשון, 19:00) את אייאקס במסגרת גמר הגביע ההולנדי, כאשר פ.ס.וו חולמת על זכייה ראשונה בגביע מאז 2012, במה שעשוי להיות התואר השני של החלוץ במדינה, לאחר שכבר זכה בסופר קאפ ההולנדי.
עבור זהבי בן ה-34 מדובר במשחק מיוחד, כפי שכבר הצהיר בעצמו. הוא שיחק נגד אייאקס שש פעמים ולדבריו “תמיד קורה משהו משוגע, אלו לא היו משחקים נורמליים, ניצחנו 0:4 באמסטרדם והם ניצחו אותנו 0:5. היה גם משחק שנפסל לנו שער חוקי לדעת ואז הם קיבלו פנדל. מצפה לגמר מלהיב”. הישראלי יפתח ב-11 של קבוצתו לצד מריו גצה וקודי גאקפו.
הרכב איינדהובן: איבון אמבוגו, מאורו ג’וניור, ג’ורדן טזה, אנדרה רמאליו, פיליפ מקס, איברהים סנגרה, אריק גוטיירס, ג’וי וירמן, מריו גצה, קודי גאקפו וערן זהבי.
הרכב אייאקס: מארטן סטקלנבורג, יוריאן טימבר, אדסון אלבארס, נוסאייר מזראווי, דיילי בלינד, ליסנדרו מרטינס, בריאן ברוביי, ראיין חראוונברך, דייבי קלאסן, דושאן טאדיץ’ וסטיבן ברחאוס.
זהבי זכה בשלושה גביעים לאורך הקריירה שלו, כולם בישראל. שניים היו עם הפועל תל אביב והושגו ברציפות בין 2010 ל-2011, והגביע האחרון שלו היה ב-2015, אז כבש את אחד מהשערים ב-2:6 האדיר של מכבי תל אביב עם הפועל באר שבע, במה שהפך את הצהובים בזמנו לטרבליסטים הראשונים בתולדות הכדורגל הישראלי.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(רויטרס)
זהבי וחבורתו יגיעו לאחר ההדחה מהקונפרנס ליג, כאשר הישראלי כבש בהפסד 2:1 ללסטר באנגליה. לאחר 29 מחזורים בליגה, פ.ס.וו מפגרת בארבע נקודות בלבד מהפסגה, ובערב היא תנסה להנחית על היריבה מאמסטרדם מכה בגביע, שאולי גם תשפיע במסגרת הליגה.
מהצד השני של המתרס, האלופה הגאה תגיע לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה, שהגיעו לאחר ההדחה הכואבת ויש שיגידו המפתיעה מול בנפיקה ליסבון בליגת האלופות. במשחקה האחרון ב-9 באפריל, ניצחה אייאקס 1:2 את ספרטה רוטרדם והיא שואפת לזכות בגביע בפעם השנייה ברציפות.