5 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מתחממים
שחקני ברצלונה מתחממים
שחקני ברצלונה מתחממים
(רויטרס)
אחרי סערת ההדחה מהליגה האירופית והקאמפ נואו שנצבע בלבן בזכות כ-30 אלף אוהדי איינטרכט פרנקפורט, ברצלונה תחזור הערב (שני, 22:00) לליגה הספרדית ותנסה להתאושש על חשבון קאדיס, אבל צ'אבי חושב כבר גם על העונה הבאה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ברצלונה: מארק-אנדרה טר שטגן, סרג’יניו דסט, אריק גארסיה, קלמן לנגלה, ג’ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, פרנקי דה יונג, גאבי, אוסמן דמבלה, פראן טורס וממפיס דפאיי.
בערוץ 'TV3' הקטלוני דווח שמאמן בארסה ביקש באופן אישי מהנשיא ז'ואן לאפורטה ומצוות הניהול הספורטיבי להחתים שני מגינים, קיצוני וחלוץ לקראת העונה הבאה. כל זה בנוסף לאנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה שכבר חתמו, גם אם בארסה לא הודיעה על כך באופן רשמי.
צ’אבי אמר לקראת המשחק הקרוב: “אנחנו רוצים שהאוהדים יגיעו ויעודדו אותנו כי למה שקרה מול פרנקפורט היה אפקט. חקרו מה שקרה ואני מקווה שימצאו פתרון כדי שזה לא יקרה שוב. המועדון עובד על זה, ברגע שימצאו את ההסבר ייתנו לנו אותו וגם לתקשורת. הייתה שם טעות שלנו כמועדון וזה לא יכול לחזור על עצמו. השחקנים אמרו לי אחרי המשחק שהם לא הרגישו בבית, רצינו לעלות לחצי הגמר, כמובן שזה לא תירוץ, אבל לא הרגשנו בנוח. הכול התחיל רע במשחק הזה, גם זרקו עלינו חפצים ביציאה מהמלון והרגשנו שמשהו לא כשורה”.
5 צפייה בגלריה
המחדל יחזור על עצמו? אוהדי פרנקפורט
המחדל יחזור על עצמו? אוהדי פרנקפורט
המחדל יחזור על עצמו? אוהדי פרנקפורט
(רויטרס)
המאמן הוסיף: “אני חושב שגם מול לבאנטה וגם מול פרנקפורט שיחקנו טוב, נאבקנו עם המעברים והפסדנו הרבה כדורים. לא שיחקנו טוב כמו בברנבאו או בבית נגד סביליה, ראיתי את זה, אבל צריכים להמשיך להאמין במה שאנחנו עושים. הגענו לרמה גבוהה, אבל היא ירדה לאחרונה. צריכים להתאושש והמשחק הקרוב הוא ההתחלה. הכול חלק מתהליך ושינוי סגנון המשחק. צריכים סבלנות ועבודה קשה”.
על התחושות המורליות בקבוצה והציפיות מהקהל אמר המאמן: “זו הייתה מכה גדולה, המטרה הייתה לזכות באירופית כי רצינו העפלה אוטומטית לצ’מפיונס. צריכים להרים את עצמנו, התאמנו טוב היום ואנחנו מוכנים. צריכים להודות לאוהדים שכן הגיעו, נקווה לאווירה טובה מול קאדיס ולתמיכה שקיבלנו לאורך כל העונה חוץ מהמשחק האחרון”.
5 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים
שחקני ברצלונה מאוכזבים
(רויטרס)
על המשחקים הקרובים אמר המאמן: “דיברתי עם השחקנים, הראיתי להם במה כשלנו וגם את מה שעשינו טוב. זה תמיד מסובך כי יש יריבה מולך, יריבה שעושה דברים טוב. אני מתעקש שאנחנו בדרך הנכונה, והתוצאות יגיעו. כמובן שאפשר להפסיד בכדורגל, אבל צריך להראות גאווה. אנחנו רוצים להיות בליגת האלופות בעונה הבאה”.
על מצבם של פדרי וג’רארד פיקה אמר: “כרגע המצב של פדרי לא טוב, הוא היה בכושר מצוין וזו מכה קשה עבורו. הוא יצטרך זמן להתאושש והחזרה שלו תלויה בהחלמה שלו. זה חלק מהמשחק. פיקה חש אי נוחות בשבועות האחרונים, אבל הוא אינו סובל מפציעה”.
5 צפייה בגלריה
פדרי
פדרי
פדרי
(רויטרס)
על המשחק בין ריאל מדריד לסביליה אמר המאמן: “כמובן שאצפה, אבל מה שחשוב זה לנתח את קאדיס. אנחנו נתרכז במשחק שלנו, אבל נראה מה יקרה שם, משחק מאוד מעניין. אנחנו צריכים סבלנות ואמונה, כבר היו תוצאות טובות, התהליך שלנו התחיל בנובמבר. גם אם ריאל תפסיד, אם לא נעשה את העבודה שלנו לא נוכל להתחרות על האליפות. צריכים להישאר צנועים, עלינו להסתכל קודם כל על עצמנו. אם יהיה לנו סיכוי להתחרות על התואר לקראת סיום העונה – מה טוב”.
המאמן התבקש לתאר את אוהדי ברצלונה ואת הסגנון של הקבוצה: “יש הרבה שוני ביחס למתי שהייתי שחקן. הם תמכו בנו באוהדים הכי קשים, היינו סופגים והמשיכו לתמוך, זה לא קרה במשחק הקודם, אבל אנחנו צריכים אותם, צריכים שיהיו נאמנים לקבוצה ולמועדון. תמיד מפקפקים בסגנון כשהדברים לא הולכים טוב, אבל זכינו בחמישה גביעי אירופה עם הסגנון הזה וזה ה-DNA שלנו, צריכים לשפר את הסגנון שלנו, אבל לא לשנות אותו אחרי הפסד אחד”.
5 צפייה בגלריה
אוהדי ברצלונה
אוהדי ברצלונה
אוהדי ברצלונה
(רויטרס)
אגב, סרחיו בוסקטס יעלה למקום השלישי בדירוג ההופעות של בארסה בכל הזמנים כשישתווה לאנדרס אינייסטה עם 674 משחקים. לפניהם נמצאים רק צ'אבי (767) וליאו מסי (778).