1 צפייה בגלריה
עינת קליש רותם
עינת קליש רותם
עינת קליש רותם
(עמרי שטיין)
אחרי שהודיעה למועדון השייט בחיפה לפנות את המתחם בו הוא פועל בחוף השקט, בעיצומו של המשא ומתן בין הצדדים, בעיריית חיפה מסבירים מה עמד מאחורי המהלך ופונים למועדון השייט להגיע להבנות בהסכם מסודר: “קוראים לעמותת שייט חיפה לחתום על ההסכם הנדרש להסדרת פעילותה במקום”.
מעיריית חיפה הגיבו: “מזה כשנה פועלים רשות הים והייעוץ המשפטי של עיריית חיפה, לחתימת הסכם בר רשות בדומה להסכמים עליהם חתומים גופים אחרים הפועלים בחוף השקט. חתימת ההסכם מתחייבת על פי הדין, כללי המנהל התקין והערות מבקר העירייה, והיא נועדה להסדיר את מעמדה ופעילותה של העמותה בחוף”.
בעירייה הוסיפו כי “עיריית חיפה פועלת לפיתוח, קידום ועידוד הספורט והפעילות הימית ובתוך כך להסדרת הממשקים מול כל הגורמים הפועלים בתחומים אלה. במסגרת זו עשו נציגי העירייה ניסיונות רבים להגיע לידי הבנות עם העמותה ואולם נציגיה סירבו לחתום על כל הטיוטות שהועברו אליהן ואשר גובשו יחד עמם בהסכמה לאחר שעות רבות של דיונים ומשא ומתן”.
“בנסיבות אלה ולאחר שכל ניסיונות ההידברות נדחו ע”י העמותה לא נותרה בידי העירייה ברירה אלא להוציא מכתב פינוי. בתוך כך, חוזרת העירייה ופונה לעמותה לעשות את כל הנדרש על מנת שאף ילד לא ייפגע ולחתום על ההסכם שיסדיר את פעילותה”, כך הבהירו בעירייה.