3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
בפעם המי יודע כמה, קארים בנזמה הוכיח אמש (ראשון) שהוא שחקן של הרגעים הגדלים ביותר. ריאל מדריד פגשה את סביליה למשחק חוץ קשה מאוד וכבר פיגרה 2:0, אך ביצעה מהפך ענק עם שער ניצחון של החלוץ הצרפתי בדקה ה-92, הראתה איזה אופי של אלופה יש לה, פתחה פער של 15 נקודות מברצלונה וסביליה שאחריה והתקרבה מרחק נגיעה מהתואר כשנותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה.
המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
בנזמה שבר את שיאו האישי כשהעלה את מאזנו ל-25 שערי ליגה העונה. רק שחקן אחד בחמש הליגות הבכירות באירופה כבש יותר שערי ליגה העונה מהצרפתי, קוראים לו רוברט לבנדובסקי, והוא כבש 32 כאלה. בנוסף, לבנזמה יש 39 שערים ב-39 משחקים העונה בכל המסגרות. פשוט מדהים מה שהוא עושה העונה וכל זה בגיל 34.
עד כמה בנזמה הוא איש של רגעים גדולים באמת? ניתן למספרים לדבר בעד עצמם – החלוץ הצרפתי כבש לא פחות משמונה שערי ניצחון העונה בליגה עבור ריאל מדריד. בנוסף, מתוך 39 השערים שכבש העונה, 20 הביאו לריאל מדריד נקודות.
בתקשורת הספרדית חגגו עם הבלאנקוס: “שוב – זו ריאל מדריד”, “האליפות מעבר לפינה, רק עוד צאד אחד”, “בנזמה תמיד במקום הנכון”, היו בין הכותרות לאחר המשחק. עוד דווח על שיחה במחצית המשחק בין אנצ’לוטי לשחקנים, בה אמר המאמן לחניכיו במצב של פיגור 2:0: “לא הגענו עד לפה כדי לחוות את זה. אפשר להפסיד, אבל לא ככה ולא נוותר על המשחק. זו קבוצה של גאווה, צאו מפה ותראו לכולם מי אנחנו”.
לאחר המשחק אמר אנצ’לוטי: “ניצחון חשוב מאוד שלנו. במחצית השנייה היינו חזקים מאוד. השחקנים הראו מחויבות אישית. אנחנו לא רגילים להיקלע ככה לפיגור כפול, אבל הקבוצה הזאת מסוגלת לעשות דברים מיוחדים. התחלנו את המשחק רע אבל זה לא גרם לנו לחוסר ביטחון”.
אנצ’לוטי המשיך: “אנחנו לא מבינים איך השופט שרק ליד של ויניסיוס אבל ליד של דייגו קרלוס לא. היה חסר שקמאבינגה יקבל אדום והתוכנית שלהם הייתה מושלמת. אני לא מבין את זה. כולם מחכים למעידה של ריאל מדריד ואנחנו השגנו את הניצחון הזה. עדיין לא זכינו באליפות אבל נתנו לעצמנו דחיפה לשם”.
3 צפייה בגלריה
קארים בנזמה כובש
קארים בנזמה כובש
קארים בנזמה כובש
(רויטרס)
שחקנה של סביליה, איבן ראקיטיץ’, אמר בסיום: “אנחנו עצובים. אם אתה נותן לריאל מרחב של סנטימטר אחד, אז זה יקרה. הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, היינו צריכים לסיים את המשחק כבר לפני, אבל נגד קבוצות גדולות אסור לעשות טעויות כאלה. אנחנו כועסים כי עשינו המון דברים טובים כדי לנצח וזה חבל”.
הקשר העביר ביקורת ישירה על שופט המשחק: “ההרחקה של קמאבינגה הייתה מאוד ברורה, אני לא יודע איך השופט לא שרק לעבירה. נגיעת היד של ויניסיוס גם כן הייתה ברורה. אם זו יד, זו יד. אני לא מבין את זה. בקיצור, השופט היה נגדנו”.
3 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' מול איבן ראקיטיץ'
לוקה מודריץ' מול איבן ראקיטיץ'
לוקה מודריץ' מול איבן ראקיטיץ'
(רויטרס)