1 צפייה בגלריה
שובל גוזלן
שובל גוזלן
שובל גוזלן
(ראובן שוורץ)
אחרי שזכו לכמה ימי מנוחה בעקבות חג הפסח, שחקני הפועל חדרה חזרו היום (שני) להתאמן תחת החום הכבד, לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד ביום ראשון בליגה. מי שלא לקח חלק באימון הוא שובל גוזלן, שסובל ממכה באצבע ברגלו בעקבות דריכה שבגינה לא הצליח להתאמן.
לגוזלן אין חוזה בשלב זה לעונה הבאה, ובמועדון מתכננים לשבת איתו בקרוב כדי לדון באפשרות של חידוש ההתקשרות, כאשר יש שביעות רצון גדולה בחדרה ממלך שערי הקבוצה העונה (9 כיבושים בכל המסגרות). כל זאת כאשר עדיין לא ברור מה יעלה בגורלם של רבים משחקני הקבוצה. מקסים פלקושצ’נקו לא צפוי להמשיך וגם מצבת הזרים כולה לא בתוכניות, למעט גוסטבו מרמנטיני שאמור לחזור בסיום העונה ובמועדון עדיין שוקלים כיצד לפעול בגזרתו.
בחזרה לנושא הפציעות. גם מנשה זלקה, שנתפר בפניו בעקבות החתך מעל הגבה מהמשחק מול הפועל חיפה, עדיין לא מתאמן. מחליפו בעמדת המגן הימני, רון אונגר, סובל ממתיחה. לעומתם, עומר דנינו שב לאימונים לאחר שלא שיחק מאז חודש אוקטובר בעקבות פציעה. ייתכן כי ייקח חלק במשחקים הבאים שנותרו עד לסיום.
בתוך כך, הצוות המקצועי של הפועל חדרה משנה את פניו לקראת העונה הבאה. מלבד מנחם קורצקי שיאמן את עירוני קריית שמונה, גם מאמן הכושר, דוד בובליל, יעזוב לטובת הקבוצה הצפונית. הפיזיותרפיסט של חדרה, דניאל זילברג, הודיע למועדון שיעזוב בסיום העונה. עוזרו של קורצקי, אסף נמני, מנהל משא ומתן מול ק”ש אך בשלב הזה המגעים עדיין לא הבשילו לכדי חתימה.