3 צפייה בגלריה
מיכאל זנדברג
מיכאל זנדברג
מיכאל זנדברג
(שחר גרוס)
חום כבד פוקד את חלקי הארץ היום (שני), אך זה לא גרם להתאחדות לכדורגל לדחות את משחקי ליגת העל לנוער אשר שוחקו בשעות 11-12 בצהריים, בשיא החום. מלבד המשחק בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע שנדחה במספר שעות, היתר שוחקו כרגיל.
מאמן הנוער של הפועל ת”א שסיימה ב-1:1 עם בני סכנין, מיכאל זנדברג, התייחס בשיחה עם ONE לחום הכבד: “בלי קשר לתוצאה, אני אומר את זה כבר כמה שנים בכל פורום אפשרי, זה בלתי אפשרי לשחק בתנאים כאלה. ביקשנו מההתאחדות לדחות את המשחק לשעה יותר נוחה אבל זה לא קרה. לא חושבים לא על השחקנים ולא על הצופים, מוציאים את ההנאה מכדורגל כי זה פשע לשחק בשעה כזאת ובחום הזה, שחקנים סובלים וכולם סובלים".
כשנשאל על איך השחקנים הגיבו למזג האוויר, אמר: "סבלנו במשחק, אני עמדתי על הקווים וסבלתי אז השחקנים בוודאי סבלו. אני יודע מה זה עושה לגוף של השחקנים כי גם אני הייתי אחד מהם פעם ואיך זה נראה. פנינו להתאחדות ונאמר לנו שהם בקשר עם מטאו-טק, שאמרו שבמקרה של עומסי חום כבדים הם ידחו את המשחק. אני מניח שלא הסתדר להם בלוח שידורים ורצו לעשות משחקים מוקדם ויש לכולם את השיקולים שלהם".
על כך שמשחקים אחרים נדחו אמר: "אני לא טוען ששום דבר היה נגדנו, פשוט רק שאף אחד לא צריך לשחק בתנאים האלה. לא נס ציונה, לא מכבי ת"א, לא מכבי חיפה ולא אף אחת. צריך לתת על זה את הדעת. אין הנאה במשחק בחום הזה".
באחד המשחקים, למרות מזג האוויר הקשה, קיבלנו 3:3 בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה. מאמן הקבוצה הדרומית, אלי לוי, אמר על התוצאה: “תחושות לא נעימות כי אני לא חושב שהגיע פנדל לחיפה. היינו הרבה יותר טובים, חזרנו למשחק ועמדנו מצוין, אבל טעויות זה חלק מהמשחק. אני כל כך גאה בבחורים, באו השקיעו אחרי 120 דקות מול מכבי ת”א בגביע, באו לפה והפכו את התוצאה. נמשיך להאמין ולהיאבק עד הסוף".
על המחצית השנייה והחילופים המאוחרים אמר לוי: “נהגנו בטקטיקה. חצי ראשון חיפה שיחקה מעוין אז יצרנו לעצמנו יתרון של 5 על 4 שחקנים. לא ראיתי לנכון לעשות חילופים נוספים עד דקה 85, ובסוף עשיתי חילופים של עייפות. עוד פעם, הבחורים עשו מאמץ אדיר. גאה בהם”.
3 צפייה בגלריה
אלי לוי
אלי לוי
אלי לוי
(לילך וויס-רוזנברג)
מאמן מכבי חיפה, אלון חרזי, אמר: “תחושות מעורבות. יש לנו תקופה פחות טובה, זה התחיל בגביע והמשיך גם בליגה עם חמישה משחקים ללא ניצחון, יש עייפות וזה מורגש. בכל פעם אנחנו מנסים לרענן ולפעמים יש לזה מחיר, ההגנה שלנו התחלפה לפני חודש וחצי. לטווח הארוך אנחנו רואים אור”.
חרזי התייחס למחצית השנייה והחילופים שעזרו לחיפה לחזור למשחק: “ידענו שאנחנו צריכים להרים את השחקנים בעקבות השערים הקלים שספגנו ועל זה אנחנו צריכים לתת את הדעת, ללמוד מהרגעים הפחות טובים. השערים שספגנו קלים מדי, צריך לתת לזה ערך מוסף. בסופו של דבר בכדורגל אם אתה לא נותן ערך מוסף אז הכישרון לא שווה כלום. השחקנים היו צריכים להרטיב את הראש מרוב החום הכבד שהיה היום, קשה לשחק במזג אוויר כזה. אנחנו מסתכלים קדימה".
3 צפייה בגלריה
אלון חרזי
אלון חרזי
אלון חרזי
(עמרי שטיין)