1 צפייה בגלריה
אור קורנליוס
אור קורנליוס
אור קורנליוס
(לילך וויס)
אור קורנליוס, שחקנה של הפועל גלבוע/גליל, הותקף הערב (שני) בצורה מכוערת על ידי אוהדי מכבי ראשון לציון בסיום המשחק בו ניצחה קבוצתו את החבורה מעיר היין 79:85 בבית מכבי.
שחקנה של הקבוצה הצפונית לא חיכה הרבה זמן לפני שהגיב למה שהתרחש על הפרקט בחשבון האינסטגרם שלו: “אני פשוט מתבייש, מתבייש שכל המשחק מקללים, אומרים דברים נוראיים, יורקים עליי. והקש ששבר את גב הגמל, אוהד מגיע וזורק לי חולצה בפנים בלי שום אבטחה, בלי שום כוח מונע, לאחר שמשחק קודם היה עליהום עליי”.
“אני מובך ומובש כמה בקלות המצב מתדרדר לאלימות. כמה מצפים מאיתנו לא להגיב ולא לענות, אבל עד שזה מגיע למצב פיזי, שם אגן על עצמי”, הוסיף השחקן הנסער שתייג את מנהלת הליגה וסיכם: “מובך ומובש שאני צריך להגיע למצבים האלה, בושה”.
ראשל”צ הגיבה: “אנחנו מצרים על התקרית שהתרחשה בסיום המשחק הערב. המועדון כמובן מגנה כל סוג של אלימות. גם אם שחקן כזה או אחר של הקבוצה האורחת התנהג בצורה לא ראויה, אין שום מקום לתגובה של האוהדים באופן שראינו. אנו נתחקר את האירוע, נסיק מסקנות ונמצה את הדין עם מי שלקח חלק באירוע. מכבי ראשון לציון ידועה לאורך שנים רבות כמועדון שמכבד את הענף ואת העוסקים בו וכך גם אוהדיו”.
מטעם גלבוע/גליל נמסר: “אנחנו בגלבוע/גליל מגנים אלימות מכל סוג שהיא. לא ייתכן שמשחק שהוכרע על המגרש בצורה ספורטיבית יסתיים בכך שאוהדים יפרצו למגרש ויכו שחקנים. אנחנו פועלים מול גורמי המשטרה והאכיפה להגשת תלונה ולמיצוי הדין עם אותם פורעים. מאחלים המשך חג שמח וספורטיבי לכולם”.
שלומי פרי, מנכ”ל המנהלת, אמר: “לא יודע מה לצייץ אחרי מה שראיתי בבית מכבי. כל כך עצוב ומדכא. מכיר אישית ואוהב חלק מהאולטראס בכתום, חלקם חברים, אבל כל מי שפרץ למגרש והכה שחקנים צריך לעוף הביתה לכמה שנים טובות. השאלה אם לנו, למועדון, למשטרה ולבית המשפט יש יכולת לעשות את זה, אני מקווה שכן”.