2 צפייה בגלריה
גאבי וסרג'יניו דסט מאוכזבים
גאבי וסרג'יניו דסט מאוכזבים
גאבי וסרג'יניו דסט מאוכזבים
(רויטרס)
החגיגות היו כנראה מוקדמות מדי. התקופה המדהימה של ברצלונה תחת צ’אבי, שבאה לידי ביטוי בהתפוצצות עם ה-0:4 האדיר על ריאל מדריד בקלאסיקו, ככל הנראה גרמה לכולם להעריך את הקטלונים יתר על המידה. אמש (שני), רגע אחרי שהבלאוגרנה הודחו מהליגה האירופית עם 3:2 משפיל לפרנקפורט בקאמפ נואו, הם רשמו הפסד שני ברציפות במבצר הביתי עם 1:0 מביך לקאדיס, שניצלה זאת על מנת לעלות מעל הקו האדום.
צ’אבי התייחס בסיום להפסד המביך: “הפסדנו עכשיו משחק גמר אבל עדיין נותרו עוד שבעה משחקים ואנחנו צריכים להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. חבל שלא כל האוהדים הגיעו כי היינו זקוקים להם. השחקנים עצבניים, עודדתי אותם וביקשתי שיפור בחמישי. הם מאוד רוצים, אני לא אומר שהגישה לא טובה, אבל צריך לעבוד על האמונה, מה שלקאדיס כן היה. צריכים לנצל את הכישרון שלנו. עלינו להסתכל על עצמנו במראה, כי אסור להפסיד לקאדיס”.
המאמן הוסיף: “יצרנו מספיק הזדמנויות כדי להשיג שלוש נקודות, אבל לא ניצלנו אותן. צריכים לנתח כמה שיותר מהר מה לא היה נכון. כמובן שהחיסרון של פדרי ואראוחו הורגש, אבל זה לא תירוץ. אסור לתת לליגת האלופות לברוח, אחרי ה-0:4 בברנבאו הגיוני שיש אופוריה. הקהל? לאפורטה הסביר לי מה קרה, אבל הוא מעדיף לעשות את זה בעצמו לתקשורת”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ג’ורדי קרויף הוסיף: “אין לנו ברירה אלא להפוך את המצב הרע. יש לנו משחק קשה מאוד בעוד שלושה ימים (ריאל סוסיאדד) ואנחנו צריכים להבטיח את המקום בליגת האלופות”. על סוגיית הרכש לעונה הבאה אמר קרויף: “3-4 השבועות האחרונים לא אמורים לשנות את הדעה שלכם לגבי השינויים שצריך לעשות בקבוצה מבחינת העברות. צריך להמשיך לעשות שיעורי בית כדי תמיד לנצח. דמבלה? במועדון אמרו שרוצים לחדש לו את החוזה והשחקן אמר שהוא רוצה להישאר, אך המשא ומתן תלוי בהיבט הפיננסי. מקווה שיהיה אפשר לעשות את זה כי דמבלה הוא שחקן שיכול לעשות את ההבדל”.
ניתן להאזין גם באפליקציות הפודקאסטים של אפל וגוגל, חפשו ברצלונה – ONE podcasts.