3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(מערכת ONE)
ברצלונה נפרדה מהסיכויים שלה לזכות בליגה הספרדית וקירבה משמעותית את ריאל מדריד לתואר. הקטלונים הפסידו לראשונה מזה 19 שנה פעמיים ברציפות בקאמפ נואו בכל המסגרות כאשר נכנעו 1:0 לקאדיס מהתחתית, וכעת גם המקום בליגת האלופות בעונה הבאה רחוק מלהיות מובטח.
כלי התקשורת בספרד לא ריחמו על בארסה וחתמו באופן סופי את יציאתה ממרוץ האליפות. ב’מונדו דפורטיבו’ נכתב: “אסון טוטלי, בארסה אומרת להתראות לליגה, עליה לעשות בדק בית”, בעוד שב’ספורט’ כתבו: “קאדיס תקפה את הקאמפ נואו”, “ניתוק שבארסה לא יכולה להרשות לעצמה”. ה’מארקה’ וה’אס’, שמזוהים עם ריאל מדריד, חגגו את ההפסד של שחקניו של צ’אבי כשנכתב: “בארסה חותמת את כניעתה”, “בארסה פורשת”.
בספרד נכנסו לעומק הדברים וסימנו אשמים ספציפיים: “הופעה גרועה של קלמן לנגלה שלא היה אינטנסיבי, זה היה דמבלה ועוד 10, ההופעה של כל הקבוצה הייתה מאוד רעה. אי אפשר היה לזהות את ברצלונה, בהפסד שחתם שבוע שבו היא חיסלה לעצמה כל סיכוי לסיים את העונה עם תואר”.
מי ששותף וסייע בעצירת ההתקפות של ברצלונה הוא הבלם לואיס הרננדס, שעד לפני מספר חודשים שיחק במכבי תל אביב. ב’מארקה’ השוער לדסמה קיבל מן הסתם את הציון הגבוה ביותר (שלושה כוכבים מתוך שלושה), אבל מבין שחקני השדה של הצהובים בקאמפ נואו, אף אחד לא קיבל יותר מהרננדס שזכה לשני כוכבים על ההופעה שלו בקאמפ נואו.
3 צפייה בגלריה
גיליון הציונים ב'מארקה'
גיליון הציונים ב'מארקה'
גיליון הציונים ב'מארקה'
(מערכת ONE)
צ’אבי התייחס בסיום להפסד המביך: “הפסדנו עכשיו משחק גמר אבל עדיין נותרו עוד שבעה משחקים ואנחנו צריכים להעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה. חבל שלא כל האוהדים הגיעו כי היינו זקוקים להם. השחקנים עצבניים, עודדתי אותם וביקשתי שיפור בחמישי. הם מאוד רוצים, אני לא אומר שהגישה לא טובה, אבל צריך לעבוד על האמונה, מה שלקאדיס כן היה. צריכים לנצל את הכישרון שלנו. עלינו להסתכל על עצמנו במראה, כי אסור להפסיד לקאדיס”.
המאמן הוסיף: “יצרנו מספיק הזדמנויות כדי להשיג שלוש נקודות, אבל לא ניצלנו אותן. צריכים לנתח כמה שיותר מהר מה לא היה נכון. כמובן שהחיסרון של פדרי ואראוחו הורגש, אבל זה לא תירוץ. אסור לתת לליגת האלופות לברוח, אחרי ה-0:4 בברנבאו הגיוני שיש אופוריה. הקהל? לאפורטה הסביר לי מה קרה, אבל הוא מעדיף לעשות את זה בעצמו לתקשורת”.
3 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
ניתן להאזין גם באפליקציות הפודקאסטים של אפל וגוגל, חפשו ברצלונה – ONE podcasts.