3 צפייה בגלריה
ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס
ג'יילן ריינולדס
(ראובן שוורץ)
מכבי תל אביב ממשיכה את המסע שלה ביורוליג והמריאה היום (שלישי) לספרד לקראת שני המפגשים הגורליים שלה מול ריאל מדריד בסדרה של הטובה מחמישה משחקים במסגרת שלב הטופ 8 של המפעל.
ג'יילן ריינולדס אמר לקראת ההתמודדות: ״אני חושב שכל לילה יכול להיות לילה בו ננצח. אנחנו צריכים להיות ממוקדים, לנסות להוציא אותם מאיזון ולהרחיק אותם מהסל שלנו. אבי אבן מאמן מצוין, הוא שם אותנו בעמדה בה נוכל לעשות דברים גדולים. השמיים הם הגבול עבורנו, אבל הדבר הכי חשוב הוא להישאר צנועים ורעבים”.
“צריך להראות איפה הלב שלך, לשחק חזק, להלחם ולהישאר ביחד. אנחנו סוף סוף מחברים את החלקים בפאזל וצריך להמשיך קדימה. יש לנו סיכוי טוב להגיע לפיינל פור, כל משחק בזמנו. האוהדים שלנו הם הכי טובים בעולם. הם כמו השחקן השישי שלנו”, המשיך הסנטר.
3 צפייה בגלריה
אבי אבן
אבי אבן
אבי אבן
(ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(ראובן שוורץ)
גם ג’ון דיברתולומאו דיבר לפני ההמראה: ״לריאל היו את הבעיות שלהם לאחרונה, אבל המשחק הזה מתחיל מאפס. היא קבוצה טובה עם עומק ושחקנים טובים. אנחנו מצפים למשחק קשוח ומאתגר. ננסה להמשיך מה שבנינו בתקופה האחרונה ולהטביע חותם במשחק הראשון. אמנם זו סדרה אבל אנחנו רוצים להתחיל טוב. הייתה לריאל עונה חזקה וזו הסיבה שהם עם יתרון הביתיות, שיחקנו שם, ושיחקנו שם טוב, אז אנחנו צריכים לבוא עם ביטחון ומוכנים להלחם. אנחנו מתרגשים מהאוהדים ושמחים שהם באים לעודד אותנו. מקווה שהם יהנו יחד איתנו במדריד״.