1 צפייה בגלריה
ארנו דנג'ומה חוגג
ארנו דנג'ומה חוגג
ארנו דנג'ומה חוגג
(רויטרס)
המחזור ה-33 בליגה הספרדית יצא לדרך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים. בקרב המסקרן מבין השלושה ויאריאל שמחפשת כרטיס לאירופה דרך הליגה במקביל להופעותיה בחצי גמר ליגת האלופות גברה 0:2 על ולנסיה, במקביל בטיס הופתעה עם 1:0 ביתי לאלצ’ה ואילו מיורקה התרחקה מהקו האדום עם 1:2 על אלאבס בקרב התחתית. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודרו בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

ויאריאל – ולנסיה 0:2

הצוללת הצהובה המשיכה ביכולת המצויינת ורשמה משחק חמישי ברצף ללא הפסד בכל המסגרות. כוכב המשחק היה ארנו דנג’ומה, שכבש את שני השערים כבר ב-17 הדקות הראשונות. השער הראשון הגיע בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה שהשופט לא זיהה, אך למזלו שופטי ה-VAR סימנו לו להגיע למסך, הוא בחן את האירוע והצביע על הנקודה הלבנה ודנג’ומה לא התקשה לשלוח את סילסן לצד אחד ולבעוט לצד השני. שבע דקות חלפו, ההולנדי-ניגרי הלוהט קיבל כדור עומק נהדר מחואן פוית’ שחתך את הגנת ולנסיה והכניע את סילסן בפעם השנייה. העטלפים ניסו לחזור למשחק, אך ללא הצלחה ונותרו באמצע הטבלה.

בטיס – אלצ’ה 1:0

האורחת עשתה צעד סופר-משמעותי בדרך להבטחת עונה נוספת בליגה הבכירה כשהעלתה את מאזנה ל-38 נקודות, תשע יותר גרנאדה שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים ליגה, אחרי ניצחון מפתיע מול קבוצת הצמרת שאיבדה גובה במאבק על הצ’מפיונס. בטיס הייתה טובה בהרבה, הגיעה שוב ושוב למצבים אבל נעצרה פעם אחר פעם על-ידי המצטיין על המגרש, שוער אלצ’ה אדגר באדיה. ואז הגיעה הדקה ה-82, כששיתוף פעולה בין שניים המחליפים נתן לאורחת את הניצחון. חוסאן פרננדס הצליח למנוע ברגע האחרון מהכדור לצאת ושלח אותו למרכז הרחבה, שם חיכה טטה מורנטה שבעט מקרוב לרשת העליונה. רגע לפני הסיום, עמוק בתוספת הזמן, פול אדגר ראה את הכרטיס האדום ובטיס נותרה עם עשרה שחקנים ועם 57 נקודות – אתלטיקו וסביליה יוכלו לברוח בהמשך המחזור בקרב על המקום הרביעי.

מיורקה – אלאבס 1:2

האדומים מהאיים הבלאריים התרחקו מהקו האדום בתום קרב תחתית חשוב. המשחק התחיל בצורה נהדרת עבור המארחת, שעלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 משער של אבדון פראטס. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה האדומים הכפילו את התוצאה כשודאט מוריצ’י כבש בדקה ה-45+4. האורחת ניסתה לחזור ועצמי של אנטוניו ראייו צימק עבור הכחולים-לבנים בדקה ה-73, אבל השער לא השפיע על זהות המנצחת בסיום. מיורקה העלתה את מאזנה ל-32 נקודות וברחה מהקו האדום, בעוד אלאבס נותרה אחרונה כשלזכותה 25 נקודות בלבד.