2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
שחקני מכבי נתניה מאוכזבים
(ראובן שוורץ)
במכבי נתניה עדיין מנסים להתאושש מההפסד שלשום 2:0 להפועל תל אביב בו, מעבר לתוצאה, רשמה הקבוצה משחק רע. הצהובים-שחורים סופרים חמישה משחקים ללא ניצחון וטרם ניצחו בפלייאוף. לאחר שלא שוחח עם שחקניו לאחר המשחק, המאמן בני לם שוחח אתמול (שלישי) עם השחקנים באימון ובחר לעודד אותם.
“האמנתי בכם מהרגע הראשון שהגעתי ואין סיבה שגם עכשיו לא, אנחנו הוכחנו שאנחנו מסוגלים לשחק כדורגל טוב. חשוב שתדעו, בכדורגל תמיד זוכרים את הסוף. שתדעו, אני איתכם בטוב וברע”, אמר המאמן. לא בפעם הראשונה המאמן שוב הבהיר בנוגע לספיגה מוקדמת כי על השחקנים להתנהל בצורה חכמה יותר: “זו לא בושה לא להניע כדור בחלק שלנו לפחות בהתחלה, אלא להעביר את הכדור מהחצי שלנו, גם במחיר של לא להניע כדור”.
למרות ההפסד, היהלומים עדיין מאמינים בסיכויים לסיים במקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה בסיום העונה. “הפער עדיין קטן מהמקום הרביעי”, אמרו במועדון. “יש לנו את מכבי חיפה בשבת ולפני שאנחנו בכלל חושבים על ניצחון, אנחנו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו”.
במקביל לעונה הנוכחית, בצוות המקצועי יחד עם המנהל המקצועי אלמוג כהן, כבר חושבים על העונה הבאה, כאשר לאחר העונה הלא רעה שהוא מציג במדי הפועל רמת גן, רוי קורין צפוי להיות חלק מהסגל לעונה הבאה.
2 צפייה בגלריה
רוי קורין חוגג
רוי קורין חוגג
רוי קורין חוגג
(שחר גרוס)