1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מקיפים את לייבה
שחקני מכבי חיפה מקיפים את לייבה
שחקני מכבי חיפה מקיפים את לייבה
(עמרי שטיין)
ביום שלמחרת ההדחה מגביע המדינה על ידי היריבה העירונית מכבי חיפה, בהפועל חיפה יכולים להתחיל ולסכם את העונה הכושלת האחרונה ולהתחיל ולחשוב כבר על העונה הבאה. אתמול, ללא קשר להרחקה של אלון תורג'מן, בהפועל חיפה טוענים שזה היה אחד המשחקים המבישים מבחינתם, ששיקף למעשה עונה שלמה של כישלון מקצועי.
מעבר לעובדה שהמאמן אלישע לוי יסיים את תפקידו, התחושות בקרב השחקנים ובעלי תפקידים כל כך קשות עד כדי כך שלא ניתן אפילו מהיכן להתחיל ולחשוב: "עד שבא למגרש כל כך הרבה קהל ונתן תפאורה מושלמת, ביזינו את המועדון בתצוגת נפל אותה לא נשכח הרבה זמן.
אנחנו חייבים לעשות ניקוי אורוות של ממש בעונה הבאה. יואב צריך להיפרד יפה בסוף השנה מאלישע לוי, למנות מאמן, בלבול או דראפיץ', ששניהם מאמנים ראויים לתפקיד, ולהתחיל לעבוד קשה מאוד. זה מתחיל מלשלוח את כל ההגנה הביתה להוציא את נעם כהן, להחליף את מרבית הזרים ולשחרר לא מעט שחקני סגל שכל שנה נמצאים פה וכבר לא תורמים כלום", אמרו בהפועל חיפה.
אחד השחקנים ששוב זכה לביקורת הוא הבלם אנתוני איזוצ’ווקו: "כמעט כל משחק אנחנו מקבלים שער באשמתו וגם השער השני היה בגלל איבוד כדור שלו. אם לא אוהד לויטה אנחנו מקבלים שישה שערים. בדרבי הראשון אמנם ספגנו חמישה, אבל לפחות שיחקנו וניסו לייצר התקפות. הפעם אפילו לא ניסינו לשחק כדורגל. החזרנו את נטע לביא לחיים, לביא קיבל קבוצה בהזמנה. היה חסר רק שנכין לו שטיח אדום", הוסיפו בזעם במועדון.
כץ כאמור ייפגש בקרוב מאוד עם המועמדים הפוטנציאלים, מרקו בלבול וסלובודאן דראפיץ' כדי לקבל החלטה מי האיש שיעמוד על הקווים. בלבול, ששמו עלה לא פעם ולא פעמיים בהפועל חיפה, לא הסתיר את שאיפתו להגיע למועדון האדום ולבנות הכול מחדש. גם דראפיץ' שמצוי בתקופה מצוינת עשוי לרצות בתפקיד.