1 צפייה בגלריה
סרחיו יול מול ג'ון דיברתולומאו
סרחיו יול מול ג'ון דיברתולומאו
סרחיו יול מול ג'ון דיברתולומאו
(ראובן שוורץ)
בעיצומה של תקופה לא טובה ולא מעט חוסר יציבות, ריאל מדריד הצליחה אמש (רביעי) להרגיע את השורות עם 74:84 על מכבי תל אביב, בדרך ליתרון 0:1 בסדרת היורוליג. בבוקר שלאחר המשחק, בתקשורת הספרדית התייחסו להופעה של חניכיו של פאבלו לאסו.
ב’מארקה’ הספרדי נכתב על ההופעה: “ריאל מתחילה להיות רצינית בזמן הכי מתאים, והפילה את מכבי ת”א. אחרי ההפסדים האחרונים, הקבוצה הייתה חייבת ריענון והיא קיבלה את זה אמש עם אחת ההופעות המשכנעות בחודשים האחרונים. ריאל הייתה בעניינים ודעתה לא הוסחה מהאוהדים הצהובים שהגיעו מישראל. ביום שישי לאסו ינסה להתקרב עוד יותר לפיינל פור בבלגרד”.
ב’מונדו דפורטיבו’ כתבו: “השלשות של ריאל אפשרו לה להגיב לכל הגישות של מכבי ת”א. זה היה משחק שונה מזה שהיה בישראל, יאבוסלה ופביאן קאוזר היו אחראים על התשובות של ריאל והבלאנקוס שלטו בקצב ובלוח התוצאות. מכבי לא אמרה את המילה האחרונה ברבע השלישי, אבל לאסו למד את הלקח והגיב היטב”.
ב’אס’ ציינו: “ריאל התעוררה בדיוק בזמן והראתה חיבור קבוצתי, ריכוז וגאווה. זו הייתה הופעה חדורת מוטיבציה. מדריד צלפה שלשות כרצונה וניצלה רפיון הגנתי בצד הצהוב מול האורחת שהתקשתה להופיע ונעלמה. ביום שישי היא תוכל להתקרב לפיינל פור אם תגלה יכולת דומה”.