2 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
התואר מתקרב. ריאל מדריד עשתה אמש (רביעי) צעד ענק בדרך לאליפות כאשר רשמה 1:3 על אוססונה. הבלאנקוס כעת רק ארבע נקודות מזכייה, אשר יכולה להיות רשמית כבר בדרבי מול אתלטיקו בוונדה מטרופוליטנו ב-8 במאי. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
”ככה נראים אלופים. לא תעצרו אותם”, נכתב ב’מארקה’ הספרדי. ב’ספורט’, המזוהה עם ברצלונה, נכתב: “ריאל במרחק של נגיעה מהתואר”. אם ברצלונה לא תנצח את ריאל סוסיאדד, הבלאנקוס יוכלו לחגוג כבר במחזור הבא מול אספניול, כאשר לאחר המחזור הנוכחי יישארו עוד חמישה משחקים (15 נקודות בקופה) והמאזן הוא כזה: ריאל ראשונה עם 78 נקודות, אתלטיקו שנייה עם 61, ברצלונה שלישית עם 60 (שני משחקים חסרים) וסביליה רביעית עם 60.
אירוע שהדאיג את ריאל אמש הגיע מכיוונו של דויד אלאבה, שנפצע והוחלף במחצית ימים ספורים לפני המשחק החשוב מול מנצ’סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות. האוסטרי ייבדק, ובמועדון הלבן יקוו כי יעמוד לרשותם. “זה לא נראה רציני ואנחנו מקווים שהוא יהיה בסדר בקרוב”, אמר קרלו אנצ’לוטי לאחר המשחק.
אנצ’לוטי הוסיף: “זה היה משחק טוב מאוד, במיוחד במחצית השנייה. כולם הראו מחויבות ואיכות, אנחנו מאוד מרוצים. עכשיו יש לנו שבוע להתכונן לחצי הגמר. הקבוצה בדינמיקה טובה. הפנדלים של בנזמה? זה קורה, בטח שזה לא משפיע על שחקן כמוהו”.
המאמן אמר על הבחירה לעלות לשחק עם דני סבאיוס: “הוא היה טוב מאוד, אולי הטוב ביותר בקבוצה. יש לו איכות ולמרות שלא היו לו הרבה דקות, הוא תמיד התאמן היטב. הוא עבר בעיות של פציעות וקורונה, אבל כולם יודעים מה האיכות שלו”.
2 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
(רויטרס)
על האליפות המתקרבת אמר האיטלקי: “אנחנו לא חושבים על זה כרגע, אלא על להמשיך לנצח. הקבוצה חדורת מוטיבציה. כרגע המחשבות שלנו הם במשחק מול סיטי, ולאחר מכן נתכונן לליגה בהתאם. אנחנו בדרך הנכונה”.