2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(שחר גרוס)
אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון והפסד 2:0 להפועל תל אביב בשבוע שעבר, מכבי נתניה תנסה לחזור למסלול החיובי ולהפתיע ביום שבת את מכבי חיפה בבית (17:30), במטרה לתפוס אולי את המקום החמישי בתום המחזור. אבל היא תצטרך לעשות את זה ללא הבלם פלאמן גלאבוב שמתח את הרצועה הצידית וייעדר לפחות שבועיים.
בני לם שקבוצתו לא מזכירה בתקופה האחרונה את זו שהלהיבה במשחקים שלפני הפלייאוף, אמר: "הדרך שלנו חשובה ולא אהבתי אותה מול הפועל ת"א, אבל זה יכול לקרות. אלה שחקני כדורגל, לא רובוטים ואנחנו לא בשר תותחים בפלייאוף העליון. עמדנו בכבוד מול כולם חוץ מאשר במשחק האחרון".
מאמן נתניה הוסיף: "קטונתי מלדבר על מכבי חיפה, היא הקבוצה הטובה בארץ וחזרה לעצמה. זה לא משנה מי ישחק אצלה - זה משחק קשה, אבל נתניה הוכיחה שהיא יכולה לשחק גם מול מכבי חיפה, הפועל ב"ש, מכבי ת"א וכו'. אני רוצה לראות את נתניה התוססת, המתלהבת, שמשחקת את הכדורגל שלה. ברק (בכר) מאמן מצוין שיכול לבוא עם שיטה אחרת בכל רגע".
על המשחק מול הפועל ת"א אמר לם: "לקחתי יום-יומיים להתאושש מזה. משהו קרה במשחק, משהו לא דפק, כמעט כל ה-11 לא היו במשחק וזה יכול לקרות. אני מקווה שמול חיפה נחזור להיות נתניה שרגילים לראות".
פטריק טוומאסי שתופקד בחלק מהמשחק מול הפועל ת"א כחלוץ, אמר: "גם אם המאמן שם אותך כשוער, אתה צריך לעשות את המיטב. חיפה? אני מאמין בחברים שלי לקבוצה. בכל משחק אנחנו הולכים על ניצחון, אבל לא היינו מספיק טובים מול הפועל ת"א. איבדנו ריכוז, יכולתי לעשות יותר ומגיע לאוהדים יותר מאיתנו, אנחנו צריכים לעבוד קשה. יש לנו מוטיבציה לתת 100% ולהוציא תוצאה טובה, יש לנו עוד כמה משחקים כדי לסיים בצורה טובה ואנחנו צריכים להיות מחויבים יותר".
2 צפייה בגלריה
פלאמן גלאבוב יורד מכר הדשא לאחר ההרחקה
פלאמן גלאבוב יורד מכר הדשא לאחר ההרחקה
פלאמן גלאבוב יורד מכר הדשא לאחר ההרחקה
(מרטין גוטדאמק)