2 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
(רויטרס)
במקביל למאבק שלה על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, יובנטוס הבטיחה לעצמה גמר על כל הקופה: אמש (רביעי) הגברת הזקנה רשמה 0:2 על פיורנטינה (0:3 בסיכום שני המשחקים) ועלתה לגמר הגביע האיטלקי, שם תפגוש את האלופה אינטר למפגש ענק שייערך באולימפיקו של רומא ב-11 במאי.
כובש השער הראשון, פדריקו ברנרדסקי, אמר: “אני שמח כי לא ממש שיחקתי במשך שלושה חודשים בגלל הפציעה, אבל הצלחתי להתאושש ואני שמח לעזור לקבוצה. היינו צריכים את זה מול הקהל שלנו שנותן לנו אנרגיות כל הזמן. יובנטוס תמיד הולכת עד הסוף ורוצה לזכות בתארים. אינטר קבוצה חזקה מאוד, אבל גם אנחנו. העתיד שלי? קודם נסיים את העונה ואז נראה”.
מאמן יובה, מסימיליאנו אלגרי, סיפר: “צריך לברך את השחקנים על ההשקעה שלהם. פיורנטינה קבוצה מסוכנת, אבל הצלחנו לעמוד במשימה שלנו. קודם כל עלינו להתכונן למשחקים הבאים בסרייה א’ וכרגע לא חושבים על הגביע כי יש עוד זמן. אני גאה בשחקנים שנותנים את הלב שלהם. פיורנטינה היא המתמודדת העיקרית נגדנו על המקום הרביעי”.
2 צפייה בגלריה
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
שחקני יובנטוס חוגגים
(רויטרס)
אלגרי התייחס לבצורת של דושאן ולאחוביץ’: “זה טבעי שרמת הכושר שלו יורדת עכשיו כיוון שהוא לא היה רגיל לשחק בכל שלושה ימים. אני כל הזמן אומר, הוא בן 22 בסך הכול, הוא עדיין חסר ניסיון וזרוק לאיזון כדי להתמודד עם דברים. עתידי? יש לי חוזה, אבל כרגע מתרכז רק בעונה הזו. להיות מחוץ למרוץ על האליפות זה מעצבן אותי”.
אירוע נוסף שתפס כותרות בתקשורת האיטלקית הוא המפגש של אלסנדרו דל פיירו, אגדת יובנטוס, עם פאבל נדבד ואנדראה אניילי. בארץ המגף עלו השערות שאולי מדובר בקאמבק אפשרי של חלוץ העבר למועדון בתפקיד ניהולי, אבל הוא התראיין בנושא: “אני מעריך את הרצון של כולם לדעת, אבל כרגע אין כוונה כזו. הקשר שלי עם יובה מדהים וזה רק היה מפגש חברי בלי שום דבר חשאי”.