2 צפייה בגלריה
לואיס המילטון וסרינה וויליאמס
לואיס המילטון וסרינה וויליאמס
לואיס המילטון וסרינה וויליאמס
(רויטרס)
התפתחות חדשה בסוגיית עתידה של צ’לסי. באנגליה דווח הבוקר (חמישי) כי מי שמכינים הצעת עתק לרכישת המועדון הם לואיס המילטון וסרינה וויליאמס, שניים מהספורטאים הגדולים בעולם, שהצטרפו לקבוצת רכישה והציעו 10 מיליון ליש"ט כל אחד.
את קבוצת הרכישה מוביל מרטין ברוטון, ששימש בעבר כיו"ר ליברפול וכן ניהל את חברת התעופה ‘בריטיש אירווייז’. על פי הדיווח ההצעה היא אחת משלוש ההצעות הסופיות הנבחנות על ידי “ריין גרופ” הבנק המפקח על המכרז בשמו של רומן אברמוביץ’.
המילטון מחזיק בשיא הניצחונות בפורמולה 1 עם 103. השנה חלה ירידה ביכולתו של הבריטי כשסיים שלישי במרוץ בבחריין, עשירי בערב הסעודית ורביעי באוסטרליה, זאת לאחר שבשנה שעברה היה במיטבו ובששת המרוצים האחרונים של 2021 סיים שלוש פעמים ראשון ושלוש פעמים שני. באנגליה הופתעו מהדיווח לאור העובדה שהנהג הצהיר בעבר כי הוא אוהד ארסנל מושבע.
2 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
לואיס המילטון
(רויטרס)
סרינה וויליאמס בת ה-40 מחזיקה ברצף השבועות הארוך בהיסטוריה של עולם טניס הנשים במקום הראשון בעולם, כשלא פחות מ-186 שבועות רצופים הייתה בפסגה. סך הכול, לא ברציפות, הייתה ראשונה 319 שבועות, מקום שלישי בהיסטוריה.
היא זכתה ב-39 גראנד סלמים ובארבע מדליות זהב אולימפיות. ביוני בשנה שעברה פרשה וויליאמס מאליפות וימבלדון במהלך משחקה בסיבוב הראשון מול אלכסנדרה סאסנוביץ' אחרי שהחליקה על הדשא ונקעה את קרסולה. בעקבות הפציעה בווימבלדון היא נעדרה גם מאליפות אוסטרליה האחרונה ולמעשה זה היה משחקה האחרון עד היום.