1 צפייה בגלריה
שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים
(La Liga)
זה לא היה פשוט עבורה, אבל סביליה עשתה את המוטל עליה הערב (חמישי) וגברה 2:3 על לבאנטה מהתחתית, זאת במסגרת המחזור ה-33 בליגה הספרדית. במשחקים נוספים, ראיו וייקאנו רשמה 0:1 קטן על אספניול ואתלטיק בילבאו הרשימה עם 2:3 בחוץ על קאדיס. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

לבאנטה – סביליה 3:2

המשחק נפתח בסערה וכבר בדקה ה-14 האורחת עלתה ליתרון בזכות שער של חסוס קורונה. הקצב לא נרגע ובדקה ה-22 חוסה לואיס מוראלס דייק מהנקודה הלבנה בדרך ל-1:1, אך חמש דקות לאחר מכן קורונה השלים צמד והחזיר את היתרון לאנדלוסים.
מוראלס החמיץ פנדל בדקה ה-71 ופספס הזדמנות אדירה להשוות את התוצאה, ועשר דקות לאחר מכן ז’ול קונדה קבע 1:3. רוברטו סולדאדו עוד ניסה להציל את הצפרדעים עם שער בדקה ה-87, אך זה היה מאוחר מידי. סביליה העלתה את מאזנה ל-63 נקודות וחלפה על פני אתלטיקו מדריד בטבלה, בעוד לבאנטה נותרה מתחת לקו האדום עם 25 נקודות.

אספניול – ראיו וייקאנו 1:0

האורחת ידעה ששלוש נקודות ירחיקו אותה מהתחתית ועשתה את העבודה בזכות שער בודד של סרג’י גווארדיולה, שהכריע את המשחק בדקה ה-42. אספניול נותרה עם 39 נקודות, בעוד ראיו וייקאנו העלתה את מאזנה ל-37 נקודות, שבע יותר מגראנדה שמתחת לקו האדום.

קאדיס – אתלטיק בילבאו 3:2

החבורה מחבל הבאסקים חזרה לנצח אחרי שני משחקים בסיומן של 90 דקות עמוסות באירועים, ושמרה על סיכוי, לא גבוה אומנם, לתפוס את המקום השישי המוליך לאירופה. ראול גארסיה כבש את הראשון אחרי שלוש דקות בזכות מהלך נפלא בתוך הרחבה שכלל בישול עם העקב מצידו של איניאקי וויליאמס. לאחר מכן, בדקה ה-22, האורחת קיבלה פנדל אותו בעט איקר מוניאין והחטיא, אך היה מספיק עירני כדי לתקן מהריבאונד. מיקל וסגה השלים מחצית ראשונה חלומית לאורחת בדקה ה-33 עם בעיטה נפלאה לפינה הימנית מהקצה של הרחבה.
קאדיס לא נכנעה בלי פייט ובדקה ה-56 חזרה למשחק בזכות שער של לוקאס פרס, שהגיע ראשון לכדור חוזר בתוך הרחבה. בדקה ה-72 וסגה הורחק בכרטיס אדום והמארחת ניצלה את היתרון המספרי כדי לצמק ל-3:2 בדקה ה-87 משער של רובן סוברינו. לצערו של הקהל המקומי, הקאמבק לא הושלם והחבורה בצהוב לא הצליחה להתרחק מהקו האדום, שנותר במרחק של נקודה בודדת.