2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(La Liga)
אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, ברצלונה חזרה אמש (חמישי) למסלול בדיוק בזמן הנכון ורגע לפני שהיא מסתבכת במאבקים על הטופ 4, ניצחה 0:1 את ריאל סוסיאדד משער של פייר-אמריק אובמיאנג וחזרה למקום השני בלה ליגה.
בעיתוני ספרד שיבחו את הקבוצה של צ’אבי. ב’מונדו דפורטיבו’ נכתב: “שער הזהב של אובמיאנג הציל את בארסה בקרב מייסר”. עוד נכתב על החלוץ כי “אובמיאנג הציל את בארסה וגרם לריאל לא לחגוג אליפות כבר ביום ראשון”.
בינתיים, מגנה של ברצלונה, דני אלבס, התייחס גם הוא עניין ואמר: “האמת היא שאיחרנו קצת, יש לריאל מדריד מזל שלא הגענו קודם. אבל בסופו של דבר, אלה הם החיים. אני באמת מתעקש שיש לריאל מזל שלא הגענו קודם לכן”.
על המשחק עצמו אמר הברזילאי: “ידענו שהולך להיות מאוד קשה כי תמיד קשה לנו עם סוסיאדד. במחצית הראשונה ממש סבלנו, אבל צריך לדעת לנצח גם כשקשה. פציעה? “בימים האחרונים לא הצלחתי להתאמן כמו שרציתי, הייתי צריך להתאושש אחרי לבאנטה שגם שם נפצעתי אבל גם הייתי צריך להתאמץ בשביל הקבוצה”.
מי שעוד נפצע במשחק הוא רונאלד אראוחו. האורוגוואי חסר המזל, שגם החמיץ את המשחק הקודם בשל הרחקה, הוחלף בדקה ה-55 על ידי אריק גארסיה אחרי שסימן לספסל שאינו יכול עוד להמשיך. אראוחו סובל מכאבים עזים בברכו הימנית וחומרת פציעתו תתברר בהמשך כשבקבוצה מקווים כי לא מדובר במשהו רציני. אלבס לעומת זאת, שספג כניסה קשה מראפיניה והוחלף 10 דקות מאוחר יותר, סובל מפציעה פחות רצינית וככל הנראה יחזור לכשירות כבר במשחק הקרוב אחרי מנוחה.
2 צפייה בגלריה
דני אלבס
דני אלבס
דני אלבס
(רויטרס)